بهترین فیلم های خارجی ۲۰۱۹ که دیدنش حالتان را خوب میکند!

  • انتشار: ۱۳ حوت ۱۳۹۸
  • سرویس: اطلس پلاس
  • شناسه مطلب: 80132

شاید بتوان گفت دیدن فیلم های روز دنیا و بهترین ها در حوزه فیلم و سینما می تواند به عنوان یکی از گزینه های قابل تأمل برای دورهمی ها و یا حتی خلوت های افراد باشد. در این مقاله ازاطلس پلاس به معرفی بهترین فیلم های خارجی ۲۰۱۹ می پردازیم.

فیلم های برتر ۲۰۱۹

پیدا کردن عناوین خوب برای دیدن یک فیلم عالی جدای از اینکه سلیقه و ذائقه تان چه باشد و در چه ژانری دوست داشته باشید، بستگی به عوامل زیادی از جمله عوامل کارگردانی، یا بازیگران حرفه ای که ایفای نقش کرده اند، و یا داستان و… دآنها می باشد.

بهترین فیلم های خارجی ۲۰۱۹

از سوی دیگر سال ۲۰۱۹ سالی است که عناوین فیلم های عرضه شده در آن زیاد بود و سبک های مختلفی را نیز شامل می شد.

فیلم های ابرقهرمانی نیز در این سال موفقیت های زیادی را به دست آورد. نوآوری های زیادی هم در برخی فیلم ها شاهد بودیم.

انیمیش های زیادی نیز در صف اکران هستند که علاقمندان منتظر اکران هرچه زودتر آنها می باشند. در ادامه به معرفی بهترین فیلم های خارجی ۲۰۱۹ می پردازیم:

Avengers: Endgame / انتقام‌جویان: پایان بازی

بی هیچ تردیدی می توان گفت که انتقام جویان ۴ که دنباله مستقیم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) که در سال ۲۰۱۸ اکران شد، یکی از بهترین فیلم های خارجی ۲۰۱۹ می باشد.

متخصصان حوزه فیلم و سینما معتقدند که این فیلم به احتمال قریب به یقین رکود فروش جهانی را جابجا خواهد کرد و جایگاه اولی را از آواتار خواهد گرفت.

کارگردانی فیلم بر عهده برادران روسو (Russo brothers) می باشد. داستان فیلم پیرامون شخصیت های کمپانی می باشد که طرفداراین زیادی را دارد. تجمع زیاد شخصیت ها توانسته محبوبیت زیادی را در میان تماشاگران به دست آورد.

کارگردان فیلم پس از پایان غم انگیزی که قسمت قبلی این فیلم داشت و طی کشتار وسیعی که در آن اتفاق افتاد و بیننده شاهد شکست قهرمانان در برابر نیروی پلید بود، بطوریکه ابرقهرمان ها و نیمی از جمعیت جاندار زمین کشته شدند، سعی دارد در انتقام جویان ۴ آنها را دوباره زنده کند.

گفته می شود این فیلم امسال اکران خواهد شد و علاقمندان منتظرند ببینند که در این قسمت چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا ابرقهرمان ها در برابر تانوس که شخصیت منفی داستان است، و قدرت فوق العاده ی دارد پیروز خواهند شد یا دوباره با یک پایان تلخ شگفت زده خواهیم شد؟!

به هر صورت این فیلم هیجان انگیز تلاش می کند که داستان راضی کننده ای برای طرفداران این سری از فیلم ها رقم بزند.

Star Wars: Episode IX / جنگ ستارگان: قسمت ۹

نهمین قمست جنگ ستارگان که به نظر یکی از بهترین فیلم های خارجی ۲۰۱۹ خواهد بود هنوز عنوان مشخصی ندارد و از سوی دیگر جزئیات بسیار کمی از آن در دسترس است.

جنگ ستاگران آخرین قسمت از فیلم های سه گانه The Force Awakens و The Last Jedi و ادامه آن است.

در سال ۲۰۱۷ کالین ترورو (Colin Trevorrow) که کارگردانی این قسمت را بر عهده داشت بخاطر تفاوت دیدگاه‌ها، ساخت این فیلم را به جی‌جی آبرامز که قبل تر از آن The Force Awakens را کارگردانی کرده بود سپرد.

شایان ذکر است کری فیشر (Carrie Fisher) بازیگر نقش شاهزاده لیا (Princess Leia) در دسامبر ۲۰۱۶ از دنیا رفت و قرار شده که با استفاده از فوتیج‌های دیده نشده از دو فیلم قبلی The Force Awakens و The Last Jedi، دوباره به نقش خود بازگردد. (به فایل‌های ویدیویی خام footage گفته میشود که در تدوین فیلم مورد استفاده قرار میگیرند).

علاء الدین / Aladdin

به اعتقاد کارشناسان یکی دیگر از بهترین فیلم های خارجی ۲۰۱۹ فیلم کمدی رمانتیک علاء الدین است که موزیکال بوده و اقتباسی است از انیمیشن دیزنی که در سال ۱۹۹۲ ساخته شده بود.

داستان علاء الدین که یکی از داستان های هزار و یک شب است تاکنون موفقیت قابل قبولی را کسب کرده است.

کارگردان فیلم Guy Ritchie می باشد که او را از کارگردانی سریال نسبتا موفق شرلوک هلمز به خاطر داریم، همچنین در این فیلم Will Smith در نقش جینی غول چراغ جادو ظاهر خواهد شد که بدون شک یکی از جذابیت‌های فیلم است و دیدن Will Smith در نقش چنین شخصیتی در یک فیلم پر سرو صدا کمی هم مایه شگفتی است

از آنجا که اسمیت تقریبا به سوپر استار فیلم بودن عادت دارد ولی این بار نقش اصلی فیلم منا مسعود بازیگر سریال جک رایان است که قرار است در نقش علاءدین بازی کند و در کنار این دو نیومی اسکات در نقش پرنسس جاسمین ایفای نقش خواهد کرد.

داستان فیلم را هم که اکثرا می‌دانیم. پسر فقیری به نام علاءالدین چراغ جادویی پیدا می‌کند که جادوگر چراغ همه آرزوهایش را برآورده می‌کند. پسر ثروتمند شده و عاشق شاهزاده خانم شهر می‌شود اما رقیب خطرناکی هم دارد.

جان ویک ۳ / John Wick 3 : Parabellum

فیلم‌های سینمایی John Wick جان ویک به کارگردانی Chad Stahelski و با بازی فوق العاده زیبای Keanu Reeves که طرفداران فیلم‌های اکشن به عنوان یک شاهکار از آن ها یاد میکنند؛ قسمت سوم خود را در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهد کرد

داستان این قسمت در ادامه دو قسمت قبلی دنبال میشود. باید دید که باز هم جان ویک با توجه به مهارت‌های ویژه ی خود در امر آدم‌کشی موفق به فرار از دست آدمکش های حرفه ای که به دنبال جایزه قتل وی هستن میشود یا یک تراژدی را تجربه خوهیم کرد .

جان ویک ۳ از نگاه منتقدین یکی از بهترین فیلم های خارجی ۲۰۱۹ است و توانسته در پایگاه RottenTomatoes نمرات خیلی خوبی را دریافت کند .

صحنه‌های اکشن و کشتارهای بیرحمانه جان ویک از دلایل موفقیت این فیلم محسوب میشود و همواره میتوان آنرا یکی از بهترین فیلم های ۲۰۱۹ دانست.

البته باید گفت که بهترین فیلم های خارجی ۲۰۱۹ فقط به لیست فوق منحصر نمی شود و علاوه بر فیلم های زیاد و بسیار خوبی که در سال ۲۰۱۹ اکران شده و یا می شوند انیمیشن های زیادی نیز در این سال روی پرده اکران رفته و یا خواهند رفت.

در قرصت های بعدی حتما مطلبی در مورد انیمیشن های جذابی که در سال ۲۰۱۹ ساخته شده اند، نیز خواهیم داشت.