بهترین سلاحهای ناتو برای درگیری با ارتش روسیه کدام اند؟

  • انتشار: ۱۱ حمل ۱۳۹۸
  • سرویس: امنیت و حوادث
  • شناسه مطلب: 55785
ناتو

نشریه آمریکایی بیزنس اینسایدر در مقاله ای به قوی ترین تسلیحات کشورهای ناتو پرداخت که در صورت یک جنگ فرضی با روسیه می توانند موثر واقع شوند.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از اسپوتنیک، سردمدار این لیست تسلیحاتی جنگنده نسل پنجمی اف-35 است، نویسنده معتقد است که توانایی های رقابتی این مدل جنگنده در زمینه مخفی بودن و تجهیزات پیشرفته را تابحال هیچ کشوری نتوانسته مشابه آن را تولید کند.

در کنار جنگنده اف-35، می تواند جنگنده تایفون یوروفایتر که با همکاری تعدادی از کشورهای اروپایی تولید شده است قرار بگیرد. این جنگنده در توانایی های رزمی خود نسبت به آخرین تغییرات ایجاد شده در جنگنده سوخو-35 قابل مقایسه است، بنابراین می تواند در مبارزه با جنگنده مرگبار روسیه کمک کند.

بعد از آن بمب افکن های استراتژیک آمریكایی بی-52، بی-2 و بی-1 هستند که نویسنده این مقاله می گوید: با توجه به چرخش های منظم هواپیماهای بمب افکن در اروپا، باعث ایجاد نوعی بازدارندگی برای دشمن می شود.

در این لیست هواپیمای ضد زیر دریایی پی-8 نیز مشاهده می شود که علیرغم وجود مشابه هنوز هم یکی از قدرتمندترین هواپیماهای ضد زیر دریایی شناخته می شود.

ناوهای که در واحد های نظامی کشورهای ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، نروژ و دانمارک وجود دارند نیز جزیی از تسلیحات این لیست هستند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟