بردگی جنسی داعش در جوزجان و تجاوز فرمانده این گروه به دختری که نامزد دارد

  • انتشار: ۹ ثور ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 40414

مقامات در ولایت جوزجان می گویند که یک فرمانده گروه داعش در ولسوالی درزاب این ولایت تعدادی از زنان را به بردگی جنسی گرفته و یک دختر که نامزد داشته را مورد تجاوز جنسی قرار داده است.

اسماعیل فرمانده پلیس ولسوالی درزاب ولایت جوزجان می گوید که یکی از فرماندهان داعش دختری 19 ساله را در مورد تجاوز قرار داده است.

تورن اسماعیل فرمانده پلیس ولسوالی درزاب جوزجان به سلام‌وطندار گفته است، این رویداد در روستای مغل ولسوالی درزاب اتفاق افتاده و دختری که مورد تجاوز قرار گرفته است، نامزد بوده است.

به گفتۀ فرمانده پلیس ولسوالی درزاب این نخستین بار نیست که گروه داعش چنین عملی را مرتکب می‌شود. او می‌گوید، مردم نیز از این اعمال اعضای داعش عصبانی و نگرانند.

فرمانده پلیس درزاب می‌افزاید، گروه داعش شماری دیگر از زنان را نیز برای بردگی جنسی با خود برده‌اند. به گفتۀ او اعضای داعش حتا به حیوانات نیز تجاوز می‌کنند.

شماری از باشندگان ولسوالی درزاب ولایت جوزجان می‌گویند، این فرمانده داعش زید نام دارد و باشندۀ اصلی ولایت فاریاب است. به گفتۀ آن‌ها این دختر برای سه شب در اختیار این فرمانده داعش بوده است.

گروه تروریستی داعش در بسیاری از مناطق شمالی کشور و خصوصن در ولسوالی های درزاب و قوش تپه ولایت جوزجان به شدت فعالیت دارد، این گروه تروریستی تاکنون چندین مکتب را در مناطق تحت کنترل خویش مسدود کرده و محتوای درسی خود را در مکاتب تحت کنترل شان تدریس می کند.

پیش از این نیز گروه داعش در عراق و سوریه مناطق بسیاری به کنترل خویش درآورده بود و تعداد زیادی از زنان و دختران به بردگی جنسی گرفته بود.

دو سال قبل نیز گزارش هایی در رسانه ها به نشر رسیده بود که تعدادی از جنگجویان داعش، زنان و دختران را در ولایت ننگرهار ربوده و آنها را به بردگی جنسی گرفته است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟