با 2 قابلیت جدید اینستاگرام آشنا شوید!

  • انتشار: ۱۹ سرطان ۱۳۹۸
  • سرویس: فناوری اطلاعات
  • شناسه مطلب: 65933

چندی پیش اینستاگرام اعلام کرد که دو قابلیت جدید برای کاربران ارایه می‌کند.

بر اساس اعلامیه رسمی شرکت، اینستاگرام راه‌های جدیدی برای کاهش مزاحمت‌ها در این نرم‌افزار پیش‌بینی کرده و در قالب دو قابلیت جدید عرضه می‌کند.

یکی از این قابلیت‌ها که چند روزی از ارایه آن می‌گذرد و بسیاری از کاربران با آن روبرو شده‌اند، توسط هوش مصنوعی نرم افزار کنترل می‌شود.

به وسیله این قابلیت کامنت‌های توهین‌آمیز شناسایی شده و هنگامی که فرد قصد انتشار آن را دارد، به وی اخطار داده می‌شود. اگرچه این ویژگی از انتشار کامنت‌های اهانت‌آمیز جلوگیری نمی‌کند، اما به نحوی به فرد فرصتی دوباره برای تفکر در مورد انتشار کامنت می‌دهد. ظاهرا اینستاگرام به صورت آزمایشی این قابلیت را ارایه کرده و متوجه شده که تاثیر مثبتی بر روی تغییر عقیده کاربران دارد.

قابلیت دوم به کاربران امکان می‌دهد که به شکل بهتری از روابط ناخواسته جلوگیری کنند.

این ویژگی تحت عنوان Restrict در حال حاضر به صورت آزمایشی ارایه شده است. در صورتی که با استفاده از Restrict دسترسی شخصی را محدود کنید، کامنت‌های وی تنها برای خود شخص نمایش داده خواهد شد.

البته امکان نمایش کامنت‌ها در صورت صلاحدید فرد برای دیگر افراد نیز وجود دارد. با استفاده از این قابلیت فرد محدود شده نخواهد توانست زمان آخرین فعالیت شما در اینستاگرام را مشاهده کند.

در صورتی که قابلیت Restrict  را در نرم‌افزار خود مشاهده کردید، از جمله افرادی هستید که اینستاگرام برای آزمایش این قابلیت برگزیده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟