با وجود حضور نیروهای امنیتی، برشنا برای ترمیم قسمت های تخریب شده پایه های برق اقدامی نمی کند

  • انتشار: ۲۹ سرطان ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 26761

گزارش های از ولایت کندز حاکی از آن است که نیروهای امنیتی در منطقه ای که پایه ها و سیم های انتقال برق تخریب شده اند، حضور دارد اما کارمندان شرکت برشنا برای ترمیم سیم های برق هیچ اقدامی نکرده است.

به گزارش تلویزیون یک، کوماندوی ارتش ملی از سه روز به اینسو امنیت ساحه‌ی‌ چپرمه در حومه‌ی شهر کندز را تامین کرده‌اند، ولی کارمندان شرکت برشنا برای ترمیم این پایه‌ها نیامده‌اند.

تصویرهایی که این منبع‌ها ارسال کرده‌اند نشان می‌دهد که موترهای نظامی در ساحه حضور دارند که بیانگر امنیت در ساحه است.

اما شرکت برشنا گفته است که صبح امروز “پنجشنبه، ۲۹ سرطان” همکاران عملیاتی این شرکت در ساحه‌هایی که پایه‌های برق وارداتی آسیب دیده است، حضور پیدا کرده‌اند.

وحیدالله توحیدی، سخنگوی شرکت برشنا در فیسبوکش نوشته‌ است: “ترمیم پایه‌ها و لین در چندین بخش آغاز شده است. امید است تا پس از چاشت مشکل امنیتی ایجاد نشود تا این مشکل کاملن حل شود.”

آقای توحیدی با پخش عکس‌ها نمایان کرده است که همکاران آنان در ساحه برای ترمیم پایه‌های آسیب دیده‌ی برق وارداتی حضور یافته‌اند.

پایه‌های برق وارداتی تاجیکستان در منطقه‌ی چپرمه که در حومه‌ی شهر کندز موقعیت دارد، از سوی طالبان تخریب شده است.

این در حالیست که از یک هفته‌ به این سو نظامیان کشور در قریه‌های شمال شهر کندز “عرب‌ها، حضرت سلطان، خواجه غلطان و بز کندهاری” درگیری میان طالبان و نظامیان کشور جریان دارد.

در همین حال باشندگان شهر کابل از پرچوی‌های طولانی مدت برق در این شهر شاکی هستند و گفته‌اند که با وجود هوای گرم نبود برق سبب ایجاد مشکل‌های زیاد برای آنان شده است.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟