با این نرم افزار ویدئوهای یوتیوب را به آسانی دانلود کنید

  • انتشار: ۸ حمل ۱۳۹۸
  • سرویس: دسته بندی نشده
  • شناسه مطلب: 55441

ویدئوهای یوتیوب را به آسانی از طریق نرم‌افزار 4K Video Downloader دانلود کنید و در حالت آفلاین نیز از تماشای ویدئوها لذت ببرید.

دانلود فیلم‌ها از یوتیوب به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید آنها را بدون اتصال به اینترنت تماشا کنید، که در مکان‌هایی بدون 4G و یا Wi-Fi قابل تماشا هستند.

یکی از نرم‌افزارهایی که به راحتی ویدئوهای یوتیوب را با کیفیت عالی دانلود می‌کند، مبدل 4K Video Downloader است که به آسانی نیز بر روی سیستم ویندوز نصب می‌شود.

مراحل دانلود ویدئو از یوتیوب با مبدل 4K Video Downloader ابتدا فایل را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود فایل

1- برای دانلود فیلم‌های یوتیوب به رایانه شخصی ویندوز، با دانلود و نصب 4K Video Downloader شروع کنید. این نرم‌افزار چند منظوره کاملا رایگان است و می‌تواند تمام لیست‌های پخش، و همچنین فیلم های 360 درجه و 3D را دانلود کند.


این نرم‌افزار رایگان امکان دانلود ویدئو‌ها را با انواع کیفیت‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد.

چگونه از یوتیوب دانلود کنیم؟

2- مرورگر وب خود را باز کنید، ویدئویی را که می‌خواهید از YouTube دانلود کنید پیدا کنید و URL آن را از نوار آدرس کپی کنید. سپس به 4K Video Downloader بازگردید و دکمه سبز «Paste Link» را در بالا سمت چپ کلیک کنید.

این نرم افزار بسته به کیفیت ویدیو اصلی، گزینه‌های کیفیتی مختلفی را برای دانلود به شما می‌دهد. اما مزیت بزرگ این نرم‌افزار این است که می‌توانید ویدیوهای YouTube را با فرمت 4K دانلود کنید.

چگونه ویدئوهای یوتیوب را دانلود کنیم؟

3- نکته جالب این نرم‌افزار این است که می‌توانید ویدئوها را حتی با فرمت mp3 نیز دانلود کنید.

4- پس از انتخاب فرمت و کیفیت ویدئوی مورد نظرتان و مقصد ویدئوی نهایی، دکمه Download را فشار دهید.

5- از نسخه Smart Mode برای دانلود سریع‌تر استفاده کنید.
اگر تصمیم دارید همیشه از یک نوع فرمت برای دانلود استفاده کنید، نسخه هوشمند (Smart Mode) استفاده کنید. پس از اعمال تنظیمات، فقط با فشار دکمه Smart Mode، ویدئوی مورد نظرتان دانلود خواهد شد.

ایتنا

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟