بازیگران معروف کره ای و دستمزد آنها برای بازی در هر فیلم!

  • انتشار: ۱۹ حوت ۱۳۹۸
  • سرویس: اطلس پلاس
  • شناسه مطلب: 80767

فیلم ها و سریال هایی که بازیگران معروف کره ای در آن ایفای نقش کرده اند همیشه یکی از سرگرمی های اوقات فراغت بسیاری از مردم در سراسر جهان مخصوصا کشورهای آسیایی چون ایران بوده است. این سریال ها از محبوبیت و جایگاه ویژه ای در بین مردم برخوردار هستند. باید گفت هنرپیشه هایی که دراین سریال ها و فیلم ها هنرنمایی کرده اند سهم زیادی را در به وجود آوردن این محبوبیت دارند.

معرفی بازیگران معروف کره

اگرعلاقه مند به آشنایی بیشتر با این بازیگران معروف هستید با اطلس پلاس همراه باشید که در ادامه برخی از این بازیگران را معرفی می کنیم.

لی یونگ آئه (Lee Young Ae) 

لی یونگ آئه در ۳۱ ژانویه سال ۱۹۷۱  به دنیا آمد. لی یونگ آئه با هنرمندی درسریال جواهری در قصر در نقش یانگوم م شهرت زیادی را کسب کرد. او در سال ۲۰۰۹ با جونگ هو یونگ که یک تاجر کره ای بود ازدواج کرد و دو فرزند یکی پسر و یکی دختر که دوقلو بودند، به دنیا آورد. همچنین خانم لی یونگ آئه مشعل بازی های آسیای را در روز افتتاحیه در سال ۲۰۱۴ روشن کرد.

Lee Young Ae

از مهمترین فیلم و سریال هایی که او ایفای نقش کرده می توان به جواهری در قصر، پزشکان، قصر سو، عشق یک غربیه، سایمدانگ خاطرات درخشان، دلیلی که من زنده ام، افسانه، اولین بوسه، منطقه امنیتی مشترک، یک روز خوب بهاری، بانوی انتقام، آخرین هدیه و… اشاره کرد.

لی مین هو ( Lee Min Ho)

لی مین هو در ۲۲ ژوئن سال ۱۹۸۷ به دنیا آمد.  او پس از بازی در سریال پسران برتر و هنرمندی در نقش گوجون پیو بسیار مشهور شد. البته باید گفت  اگرچه در کشورهای آسیایی و کشورهای غربی از معروف ترین و مشهورترین بازیگران کره ای به شمار می آید اما از نظر خود کره ای ها در بین بازیگران برتر رتبه ای بین پنجم تا هشتم دارد. این بازیگر به ندرت فیلم ها و سریال هایی را به او پیشنهاد می شود را قبول می کند. با این حال یکی از ثروتمندترین بازیگران است چرا که با بازی در هر قسمت از سریال ها دست مزدی در حدود ۵۹ هزار دلار دریافت می کند.

Lee Min Ho

لی مین هو علاوه بر بازیگری به هنر موسیقی و خوانندگی  نیز می پردازد که تا اکنون چندین آلبوم و آهنگ از او منتظر شده است.

از مهم ترین و برترین فیلم و سریال ها او سریال پسران برتر از گل، شکارچی شهر، وارثان، ذائقه شخصی، گانگنام بلوز، شکارچیان بخشش و بازگشت دشمن عمومی و… نام برد.

کیم سو هیون (Kim Soo Hyun)

کیم سو هیون متولد ۱۶ فوریه سال ۱۹۸۸ است. او نیز یکی از بهترین و مشهورترین بازیگران کره است که با بازی در سریال های افسانه خورشید و ماه، عشقم اهل ستاره هاست و رویای بلند به محبوبیت و شهرت رسید. همچنین او با بازیگری در سریال ها و فیلم ها جوایز زیادی را دریافت کرده است که یکی از این جوایز که مهم ترین آن هاست جایزه مردمی منتخب سال ۲۰۱۴ می باشد.

بازیگران معروف کره

مهمترین آثار کیم سو هیون عبارت اند از: افسانه خورشید و ماه، عشقم اهل ستاره هاست، رویای بلند، تولید کننده، دزدها، خانم جان، مخفیانه تا حدی و…

جون جی هیون (Jun Ji Hyun) از بازیگران معروف کره

جون جی هیون جزء زیباترین بازیگران زن کره است که متولد ۳۰ اکتبر سال ۱۹۸۱ می باشد. اگر چه این بازیگر جذاب با بازی در فیلم دختر پر روی من در سال ۲۰۰۱ به اوج شهرت رسید و این فیلم جزء پرفروش ترین فیلم های سینمای کره محسوب می شد ولی با هنرمندی در سریال عشقم اهل ستاره هاست جزء گران قیمت ترین بازیگران شناخته شد. در حالی که او برای بازی در هر قسمت از سریال ها دستمزدی در حدود ۸۴ هزار دلار دریافت می کند.

جون جی هیون بسیار علافه مند بود که یک مهماندار هواپیما شود ولی پس از مسافرت هوایی که درسن ۱۶ سالگی داشت نظرش تغییر کرد. همچنین او به بازیگری علاقه ای نداشت اما با تشویق و راهنمایی های مادر و دوستش ابتدا وارد کار مدلینگ و پس از آن وارد عرصه بازیگری شد. اسم اصلی او اوانگ جی هیون است اما با ورود به کار مدلینگ نام خانوادگی اش را به جون تعییر داد که آن را نام صحنه ای می گویند.

از بهترین و مشهورترین فیلم ها و سریال هایش می توان به جمع خوشبخت ها، افسانه دریای آبی، دختر پر روی من، قلبمو بدزد، عشقم اهل ستاره هاست، دزدها، ایلمر، ترور، خون آشام، خون، پرونده برلین، نوازش بادها و… اشاره کرد.

هیون بین (Hyun Bin)

هیون بین نیز جزء معروف ترین بازیگران کره به شمار می آید. اودر ۲۵ سپتامبر سال ۱۹۸۲ متولد شد. با هنرمندی در سریال اسم من کیم سام سون است در سال ۲۰۰۵ به اوج شهرت خود رسید و جایزه ویژه را از جشنواره ام بی سی دریافت کرد. اگرچه قبل از آن در سریال های « بدون توقف» و «ایرلند» بازی کرده بود.

او پس از کسب موفقیت در سریال سام سون، تا چندین سال پس از آن نتوانست مانند آن در سینما بدرخشد اما با بازی در مجموعه باغ مخفی دوباره از نو قدرت گرفت. او برای بازی در هر قسمت از سریال ها دستمزدی در حدود ۸۴ هزار دلار دارد. از آخرین اثار برتر او خاطرات الحمرا است.

هیون بین از اول سال ۲۰۱۱ تا آواخر سال ۲۰۱۲ در خدمت سربازی بودو او در نیروی دریایی ارتش کره خدمت سربازی را گذراند. همچنین در یک مسابقه که توسط نیروی دریایی در روز جشن آزادی سئول برگزار شد به همراه دوستان و هم خدمتی هایش در مسابقه دو شرکت کرد ولی متاسفانه مقامی را تنواست کسب کند.

مجموعه فیلم ها و سریال هایی که او در آن ایفای نقش کرد عبارت اند از: اسم من کیم سام سون است، باغ مخفی، دنیایی که در آن زندگی می کنیم، هاید جکیل و من، ببار باران بتاب آفتاب، آخرین پاییز، اولین عشق یک میلیونر، من خوشحالم، ضربه کشنده، بابا لنگ دراز، خاطرات الحمرا و…

پارک شین هه (Park Shin Hye) از معروف ترین بازیگران کره

این بازیگر و خوانند زن جذاب و معروف متولد ۱۸ فوریه سال ۱۹۹۰ می باشد. او یکی از بازیگران زن با استعداد در حال حاضر شناخته شده است. پارک شین هه اولین بار با بازیگری در سریال پلکانی به سوی بهشت شناخته شد ولی پس از آن با سریال تو زیبایی در سال ۲۰۰۹ به اوج شهرت رسید.

او همچنین از محبوبیت فراوانی در بین مردم برخوردار است وبرای بازی در هر قسمت از سریال ها دستمزدی معادل ۱۷ هزار دلار دریافت می کند. از برترین آثار او می توان به پینوکیو، خاطرات الحمرا، تو زیبایی، پلکانی به سوی بهشت ، وارثان، معجزه سلول شماره ۷ و… اشاره کرد.