بازگشت دومین گروه از مجروحین حمله تروریستی مسجد قندهار پس از مداوا در ایران

  • انتشار: ۲۷ قوس ۱۴۰۰
  • سرویس: گوناگون
  • شناسه مطلب: 125323

دومین گروه مجروحین حادثه دردناک نماز جمعه مسجد جامع فاطمیه قندهار که به منظورمداوا به جمهوری اسلامی ایران اعزام شده بودند توسط الحاج سردار محمد زاهدی رئیس شورای سراسری اهل تشیع قندهار و جمعی از اعضای این شورا، اعضای اتحادیه وکلای مردمی و  معاون و اعضای بنیاد مدنی جوانان ولایت قندهار، پس از ورود به فرودگاه قندهار با اهدای گل مورد استقبال قرار گرفتند.

این گروه  متشکل از ۱۷ مجروح و همراهانشان که به منظور درمان به جمهوری اسلامی ایران اعزام شده بودند، بعد از گذراندن عمل موفقیت‌آمیز جراحی و کسب بهبودی دوباره به افغانستان بازگشتند.

پیش از این، گروهی دیگر متشکل از ۲۵ مجروح و همراهانشان در مرحله اول از بازگشت مجروحین، به افغانستان بازگشته بودند. قرار است دیگر مجروحین نیز بعد از سپری نمودن دوران درمان و جراحی و کسب بهبودی کامل، به افغانستان بازگردند.

در بیانیه بخش تبلیغات شورای سراسری اهل تشیع قندهار به همین مناسبت آمده است: از تمامی مسئولینی که در برنامه اعزام مجروحین نقش داشتند بویژه والی محترم ولایت قندهار، مقامات محترم امنیه، رئیس و کارمندان ریاست بهداشت،  رئیس و کارمندان محترم امور خارجه، مسئولین فرودگاه قندهار، فرمانده محترم، سرطبیب و کارمندان زحمتکش شفاخانه حوزوی میرویس در قندهار، هیئت امنای مسجد جامع فاطمیه قندهار، جوانان مخلص بنیاد مدنی جوانان ولایت قندهار بویژه کارمندان بخش درمان این نهاد، اعضای محترم اتحادیه وکلای مردمی شهر و تمامی عزیزانی که در پیشبرد این برنامه زحمت کشیدند قدردانی میکنیم.

در این بیانیه تصریح شده است: سپاس بیکران از کشور دوست و همسایه خوب مان، جمهوری اسلامی ایران که در برنامه اعزام و درمان مجروحین کم نگذاشتند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟