ایکاش زنده بودید!

  • انتشار: ۱۱ قوس ۱۳۹۹
  • سرویس: دیدگاهگوناگون
  • شناسه مطلب: 100296

«ابن تیمیه» سر سلسله‌ی مسلک وهابیت گفته بود: هیچ سرزمین اسلامی زیر سلطه‌ی استعمار نرفت مگر به واسطۀ روافض/شیعیان».

علامه ابن‌جوزی از عالمان سرشناس اهل‌سنت گفته بود: به راستی هیچ دشمنی علیه مسلمانان برنخاست مگر اینکه رافضی‌ها/شیعیان آنها را یاری کردند».

هرگاه به آثارِ عالمانِ طراز اول اهل‌سنت مراجعه کنیم، سخنانی از این طیف فراوان خواهیم یافت که شیعیان را متهم به همدستی و همداستانی با یهود و نصارا و استعمارگران و دشمنان اسلام می‌کنند و به همین دلیل، قتل شان را مجاز می‌دانند.

ایکاش آن عالمان بزرگوار اکنون زنده بودند و می‌دیدند که آیا شیعیان، قلبِ جهان اسلام (فلسطین) را مُفت و رایگان به یهود و نصارا می‌فروشند یا دولت‌های عربِ سنی؟ آیا حزب الله شیعی و ایران شیعی در برابر تهاجم و تجاوزِ یهود و صلیبی‌ها ایستادگی می‌کنند یا عربستان و مصر و امارات و اردن؟ آیا دشمنان اسلام و مسلمانان، عماد مغنیه و سردار سلیمانی و دکتر فخری‌زاده را ترور می‌کنند یا بن‌سلمان و بن‌ترامپ و بن‌مکرون و بن‌جانسون را؟
و سرانجام، سردمدار کفر و استکبار و دشمن درجه یک اسلام و مسلمانان (ترامپ)، ام‌القرای جهان تسنن و خادم الحرمین را «گاوِ شیرده» خود می‌خواند یا ام‌القرای تشیّع را؟ آنگاه که امریکا و غرب، مردمِ بی‌پناه افغانستان را مورد تجاوز و بمباران قرار دادند، آیا دولت‌های سنی با امریکا و غرب همکاری کردند یا ایران شیعی؟

مسیح ارزگانی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟