اولین حمله خونین طالبان بر نیروهای ارتش در کندز بعد از آغاز حملات الخندق

  • انتشار: ۶ ثور ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 40248

گزارش ها حاکی از آن است که در حمله طالبان بر یک پاسگاه امنیتی در روستای قرلق ولسوالی دشت ارچی ولایت کندز، 14 سرباز ارتش جان باخته و 5 سرباز دیگر نیز در این حادثه زخمی شده است.

مقامات در ولایت کندز می گویند که در نتیجه حمله طالبان بر یک پاسگاه امنیتی در ولسوالی دشت ارچی ولایت کندز چندین سرباز ارتش کشته شده اند.

اسلام‌الدین، مدیر اجرائیه دشت ارچی ولایت کندز، گفته است که این حمله در منطقۀ کل‌تراش آن ولسوالی به وقوع پیوسته است. وی گفته است که در این حمله 12 سرباز ارتش جان باخته و 5 تن دیگرشان زخمی شده است.

اما صفی الله امیری یکی از اعضای شورای ولایتی کندز به رسانه ها گفته است طالبان در این حمله 14 سرباز ارتش را کشته و 5 تن دیگرشان را زخمی کرده است.

امیری گفته، طالبان مسلح شب هنگام بر این پاسگاه ارتش حمله کردند و نیروهای کمکی به موقع به آنان نرسید در نتیجه این سربازان جان خود را از دست دادند.

این حمله طالبان در حالی آغاز می شود که روز گذشته این گروه با نشر اعلامیه ای گفته بود که عملیات بهاری این گروه با نام الخندق در کشور آغاز شده است و جنجگویان این گروه نظامیان آمریکایی و حامیان افغان آن را هدف قرار خواهند داد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟