اوباما نظامیانش را در افغانستان نگه می دارد

  • انتشار: ۱۵ اسد ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 14585

بارک اوباما رییس جمهور امریکا می گوید که به هدف سرکوب  گروه داعش در افغانستان، شمار زیادی از سربازانش را در این کشور حفظ می کند.

رییس جمهور اوباما این مطلب را  امروز پس از یک نشست فوق العاده با مسوولان امنیتی در وزارت دفاع امریکا با خبرنگاران مطرح کرد.

به گفته ی پنتاگون،در این نشست،  مبارزۀ روانی دوامدار امریکا علیه داعش نیز مورد ارزیابی قرار گرفته است.

رییس جمهور امریکا، می گوید: در افغانستان، زمانی به گروه داعش ضربه وارد شد، که ماه گذشته عمر خلیفه عضو ارشد این گروه به قتل رسيد.

به گفته اوباما، وقتی که از حملات تروریستی داعش مطلع می شود، متاثر می گردد؛ زیرا نمی خواهد که در آن، غیر نظامیان صدمه ببینند.

رییس جمهور  امریکا  می افزاید: راه های مختلف را جستجو می کند و در هر جایی که تهدید داعش وجود داشته باشد، آن را از بین می برد.

به نقل از منبع، در حال حاضر، گروه داعش تهديدات امنیتی بزرگى را به میان آورده و امریکا به خاطر تعقیب این گروه، در هر جای عملیاتی را به راه می اندازد.

این در حالیست که اخیرا رییس جمهور امریکا به نظامیان اش در افغانستان صلاحیت بیشتر  داد که براساس آن می توانند درمیدان های نبرد در کنار نظامیان افغان علیه  طالبان مسلح و داعش به نبرد بپردازند و توسط عملیات هوایی  طالبان وداعشیان را آماج قرار دهند.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟