انور الحق احدی: وعده های رئیس جمهور در اصلاح ارگان های امنیتی، فقط عوامفریبی است

  • انتشار: ۱۴ جوزا ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 23773

انور الحق احدی بعد از حملات خونین روزهای گذشته در کابل، می گوید که حکومت در تامین امنیت مردم ناتوان بوده است، وعده های رئیس جمهور غنی در آوردن اصلاحات در ارگان های امنیتی فقط عوام فریبی است.

انورالحق احدی رئیس جبهه ملی نوین افغانستان امروز در یک نشست خبری در کابل از رهبران حکومت وحدت ملی، خواست که استعفا دهند.

رئیس جبهه ملی افغانستان ناتوانی حکومت را در راه استقرار امنیت محکوم کرده گفت: حکومت “فقط بنام وحدت ملی” توان استقرار امنیت را ندارد و وعده های دیروز رئیس جمهور در رابطه به اصلاحات در امور امنیتی “فقط عوام فریبی” است.

احدی همچنان حکومت را به بی برنامه گی در تامین امنیت متهم کرده علاوه نمود که این حکومت وقت ملت را ضایع می کند و توان حل مشکلات را ندارد.

این جبهه با اعلام حمایت از تظاهرات روز جمعه افغان ها تصریح کرد که تظاهرات حق هر شهروند است و ما زورگوئی حکومت در برابر معترضان را تقبیح می کنیم و خواهان محاکمه عاملان شلیک بر معترضان هستیم.

برعلاوه، آقای احدی از رهبران سیاسی تقاضا نمود تا خواسته های شان در موقع دیگر مطرح کنند نه در هنگام این گونه تظاهرات.

در تظاهرات روز جمعه که در واکنش به حمله خونین چهارشنبه کابل صورت گرفته بود، نیروهای امنیتی با معترضان درگیر شدند و دست کم پنج تن کشته و نزدیک به 20 تن دیگر زخمی شدند.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟