انفجار در نزدیکی قنسولگری هند در جلال آباد 16 زخمی برجای گذاشت

  • انتشار: ۱۲ حوت ۱۳۹۴
  • سرویس: بین المللتیتر 1
  • شناسه مطلب: 12505
انفجار جلال آباد

مقام های امنیتی در ولایت ننگرهار در شرق کشور تائید کردند که گروهی از مهاجمان انتحاری ظهر امروز( چهارشنبه) بر قنسولگری هند در شهر جلال آباد حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از بخدی، در این حمله 16 غیر نظامی زخمی شدند اما به قنسولگری هند و نیروهای امنیتی آسیب نرسیده است.

حضرت حسین مشرقی وال، سخنگوی قوماندانی امنیه ننگرهار در این رابطه به خبرنگاران میگوید: حوالی ساعت ۱۲ ظهر امروز یک مهاجمان انتحاری در نخست موتر مملو از مواد را در نزدیکی دروازه ورودی ساختمان قنسولگری هند انفجار داد و چهار مهاجم دیگر قصد ورود را داشتند.

آقای مشرقی وال گفت که مهاجمان انتحاری حین تلاش برای ورود به داخل ساختمان با نیروهای امنیتی درگیر شدند که پس از دقایقی درگیری تمامی چهار مهاجم از پا درآمدند.

از سویی دیگر شاهدان عینی گفته اند که برای دقایقی صدای تیراندازی از محل شنیده شده است. هنوز مشخص نیست که ۱۶ غیرنظامی در انفجار موتر بمب زخمی شدند و یا در جریان درگیری نیروهای با مهاجمان.

سخنگوی قوماندانی امنیه گفت که زخمی های این رویداد برای تداوی به شفاخانه جلال آباد منتقل شده اند.

قنسولگری هند در ناحیه سوم شهر جلال آباد در مرکز ولایت ننگرهار و در نزدیکی با قنسولگری پاکستان قرار دارد.

چند ماه پیش سه مهاجم انتحاری بر قنسولگری پاکستان در شهر جلال آباد حمله کردند. افراد وابسته به گروه داعش مسئولیت آن حمله را برعهده گرفتند.
تا کنون فرد و یا گروهی مسئولیت حمله امروز به قنسولگری هند را بر عهده نگرفته است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟