انفجار شب گذشته عراق با بیش از 90 کشته و زخمی

  • انتشار: ۱۳ سرطان ۱۳۹۵
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 14262

وقوع چند انفجار تروریستی در عراق به کشته شدن دست کم ۲۹ نفر و زخمی شدن ۶۶ نفر دیگر انجامید.

المدی پرس گزارش داد، در پی انفجار تروریستی یکشنبه شب در مرکز بغداد پایتخت عراق دست کم ۶۶ نفر کشته و زخمی شدند.

منابع امنیتی عراق اعلام کردند که این حادثه در پی انفجار یک موتر بمب گذاری شده در نزدیکی حسینیه «عبدالرسول» در منطقه الکراده به وقوع پیوست. یک منبع در وزارت داخله عراق تصریح کرد که در پی انفجار موتر بمب گذاری شده در منطقه الکراده ۲۱ نفر کشته و ۴۵ نفر زخمی شدند.

سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد که این انفجار تروریستی بوسیله یک موتر بمب گذاری شده که در مرکز الکراده پارک شده بود، روی داد.

در پی این انفجار به مغازه های واقع در محل حادثه خسارات زیادی وارد شده و آمبولانس های امداد با حضور در مکان انفجار زخمی ها را به بیمارستان منتقل کردند.

این انفجار پس از آن روی می دهد که سه شنبه گذشته نیز طی یک حمله انتحاری مسجدی در منطقه ابوغریب واقع در ۲۵ کیلومتری غرب بغداد پایتخت عراق مورد هدف قرار گرفت.

از سوی دیگر در پی انفجار یک بمب در روستای الحمامیات در شمال بغداد یک نفر کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند. همچنین در انفجار یک بمب در منطقه النهروان در جنوب شرقی بغداد یک نفر کشته شد.

یک منبع در وزارت داخله عراق نیز از کشته شدن ۶ نفر و زخمی شدن ۱۲ نفر در انفجار یک بمب در نزدیکی بازاری در شمال شرقی بغداد خبر داد. بنا بر اعلام این منبع این بمب بامداد یکشنبه در نزدیکی بازار شلال در منطقه الشعب واقع در شمال شرقی بغداد منفجر شد.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟