انذار و تبشیر!

  • انتشار: ۱۷ جدی ۱۳۹۸
  • سرویس: دیدگاه
  • شناسه مطلب: 73364
اربعین

یکی از اقدامات آمریکا پس از تصویب اخراج آنها از عراق این خواهد بود که دوباره گروه ضد بشری و انسانی داعش را با همکاری هم پیمانان غربی و عربی خودش، به شدت تقویت کند تا بار دیگر فجایع قبلی و بلکه بالاتر از آن را در منطقه رقم بزنند و بخواهند اماکن مقدسه اسلامی و آثار فرهنگی و باستانی را تخریب کنند و به مقدسات و معتقدات مردمان این دیار دهن کجی و توهین کنند.

به نظر می رسد که اسلام شناسی و شیعه شناسی آمریکا، دقیقا به انسان شناسی شیطان میماند؛ شناخت نادرست شیطان از انسان باعث تکبر و غرور او شد و با تمام خوش فکری و زرنگی اش، سقوط کرد و همه چیز را از دست داد؛ آمریکا هم با تمام شیطنت و هوشیاری که دارد و با سالها مطالعه که در مورد ملت های جهان دارد، هنوز الفبای باورهای اسلامی و شیعی را درک نکرده است.

آمریکا و کشور های مرتجع عرب باید بدانند و با تمام وجود درک کنند؛ مردمی که فقط بخاطر زیارت پیشوایان دینی شان که یک امر مستحب و غیر لازم و ضروری است، از اقصی نقاط جهان با تمام تهدیدات امنیتی و مشکلات اقتصادی، در یک روز در یک مکان، بیست و هفت میلیون جمعیت تجمع میکنند؛ اگر احساس تکلیف کنند و اگر مراجع دینی فتوای جهاد و دفاع از عتبات عالیات و قبور مقدسه پیشوایان دینی را دهند، چه خواهد شد؟ آن زمان ممکن است که به جهت شدت تراکم و طلاطم، دریای خروشانی از عاشقان اهل بیت(ع)، از مرزهای عراق هم لبریز کنند؛ همین امسال در ایام اربعین حسینی، بیش از شصت هزار زائر از افعانستان، اعم از اهل سنت و شیعه، وارد عراق شدند؛ اگر احساس تکلیف کنند، یقین داشته باشید که این جمعیت ده برابر خواهد شد.

تذکر به آمریکا این است که بی خود به دنبال احیای داعش و داعش سازی نباشید که رسواتر می شوید و خسران جبران ناپذیر میکنید و اطمئنان خاطر به ملت غیور و شجاع عراق، سوریه این است که آسوده خاطر باشید، به امید خدا تنها نخواهید ماند.

نویسنده: دین محمد ناطقی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟