انجنیر داوود: تصمیم حکومت برای معرفی من به عنوان والی بلخ قاطع است

  • انتشار: ۲۳ حوت ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 38209

بعد از نشر گزارش هایی مبنی بر اینکه محمد اسحاق رهگذر با توافق ارگ و عطا محمد نور به عنوان والی بلخ تعیین شده، انجنیر داوود که از سوی رئیس جمهور به عنوان والی این ولایت تعیین شده است، می گوید که وی در جلسات مقام‌های بلند پایه دولتی به عنوان والی بلخ اشتراک می‌کند و حکومت وحدت ملی برای معرفی وی در بلخ قاطع است.

انجنیر محمد داوود که به دلیل مخالفت جمعیت اسلامی و عطا محمد نور نزدیک به سه ماه می‌شود موفق نشده تا کارش را به عنوان والی بلخ آغاز کند می‌گوید، در جلسات مقام‌های بلند پایه دولتی در کابل به عنوان والی بلخ اشتراک می‌کند.

آقای داوود به رادیو آزادی گفته است، او روز گذشته در آخرین جلسه برخی مقام‌های بلند پایه دولتی که در باره ولایت بلخ برگزار شد به عنوان والی این ولایت اشتراک کرده‌است.

این در حالی است که روز گذشته بعضی از منابع در ارگ گفته بود؛ جمعیت و ارگ روی تعیین محمد اسحاق رهگذر به عنوان والی بلخ توافق کرده‌اند.

نزدیک به سه ماه پیش ارگ ریاست جمهوری از منظوری استعفای عطا محمد نور و تعیین انجنیر محمد داوود به عنوان والی جدید بلخ خبر داده بود.

جمعیت اسلامی و عطا محمد نور تا حال این اعلان ارگ را قبول نکرده و گفته اند، استعفای نور مشروط به پذیرفتن شرط های جمعیت اسلامی بود که تا حال از سوی ارگ مورد تائید قرار نگرفته‌اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟