امرالله صالح: من اگر جای دوستم بودم به کشور باز می گشتم

  • انتشار: ۱۶ سرطان ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 44712

امرالله صالح رئیس پیشین امنیت ملی می گوید که من اگر جای جنرال دوستم بودم، به کشور باز می گشتم و اجازه می دادم که عدالت بر من تطبیق شود. چون کنج زندان زیستن بهتر از گوشه ای در تبعید بودن است.

امرالله صالح رئیس پیشین امنیت ملی در صفحه فیسبوک خود نوشته است؛ “تبعید برای رهبران سیاسی همانند کشیدن ماهی از بحر و گذاشتن آن در ظرف شیشه ای در کنج اطاق برای نمایش است. من اگر جای جنرا عبدالرشید دوستم بودم فردا برمی گشتم به کابل و می گذاشتم که درامه ی عدالت بر من تطبیق گردد. درین درامه قاتل ده ها هزار انسان عفو می شود اما کسی که به حریم خصوصی یک نفر مظنون به تجاوز است تبعید می شود.”

آقای صالح در ادامه نوشته است، فرض کنید این گمان و سوظن نیست بلکه تجاوز بر حریم یک نفر را می تواند همین دستگاه مریض عدلی کشور به اثبات برساند. بازهم کنج زندان بهتر از زیستن در گوشه ای تبعید است.

او نوشته است “جنرال اگر اینجا باشد چه درکنج خانه و چه درکنج زندان پیروانش آدرسش را می دانند و می توانند به او دسترسی داشته باشند و او از قفس تبعید بیرون می شود. جنرال باید چوکاتی را که دیگران برایش طرح ریخته اند بشکند و برگردد و الی برای سالیان سال او خود مهره ای خواهد بود در میز مذاکره ای بیگانه ها.”

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟