امام و شاگردان فراملی وی احیا گران هویت امت اسلامی بودند

  • انتشار: ۱۳ جوزا ۱۳۹۹
  • سرویس: دیدگاهسیاست
  • شناسه مطلب: 87230

در آستانه رحلت عبد مخلص خدا یعنی امام راحل قرار داریم!

درود خدا بر امام خمینی(ره)؛ شخصیتی که با رهبری خویش هویت از دست رفته امت اسلامی را احیاء نمود و پایه‌های بلوک شرق و غرب را به لرزه آورد و زمینه‌های افول قدرت‌های پوشالی را فراهم کرد!

گرچه از انقلاب جمهوری اسلامی به جهت مکان تحقق، به انقلاب جمهوری اسلامی ایران تعبیر می‌شود، اما با توجه به پیامدهای جهانی و بین‌المللی و نقش شاگردان فراملی امام خمینی در پیروزی آن، این انقلاب انقلاب امت اسلامی به رهبری امام بود که به بار نشست.

پس امام و شاگردان فراملی وی احیاء گران هویت امت اسلامی بودند و در راستای تلاشهای شخصیت‌های همچون سید جمال الدین گام برداشتند.

بنابراین، می‌توان گفت که انقلاب جمهوری اسلامی و نقش شخصیت‌های نظیر شهید مزاری، شهید صادقی و امثال آنها در پیروزی و ترویج آن، بخشی از هویت ماست و هیچ تلاشی نمی‌تواند این ارتباط و هویت را از ما بگیرد.

همانگونه که انقلاب جمهوری اسلامی صبغه و رنگ استکبار ستیزی و اسرائیل ستیزی دارد، شخصیت‌ها و پیشگامان ما نیز ذیل همین هویت تعریف می‌شدند و می‌شوند و هیچ‌گاه استکبار ستیزی و اسرائیل ستیزی از نام پیشگامان این مردم جدا شدنی نبوده و نیست؛ لذا تلاش کسانی که زیر نام و عکس شاگردان امام و یارانش در پی تخریب جمهوری اسلامی می‌باشند، به جایی نخواهد رسید؛ همانگونه که تاکنون به جایی نرسیده است.

روح امام و شاگردانش شاد، یادشان جاویدان و راهشان پر رهرو و عمر شاگرد و خلف صالحش طولانی باد!

محمد امین احسانی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟