البغدادی از داعش خواست عراق را ترک کنند

  • انتشار: ۱۴ جوزا ۱۳۹۵
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 13485

عمارالحکیم رییس مجلس اسلامی اعلای عراق خبر داد: البغدادی از جنگجویان داعش خواسته عراق را به مقصد ترکیه یا هر جای دیگری ترک کنند.

پایگاه خبری السومریه نیوز با انتشار این خبر به نقل از وی افزود: نیروهای عراقی به نامه ای از سرکرده داعش خطاب به هوادارن و جنگجویان این گروه در عراق دست یافته اند که طی آن وی از آنان خواسته عراق را ترک کنند.

عمار الحکیم در سخنانی در آغاز همایش مبلغان در نجف با بیان این خبر اضافه کرد: این نامه نشان می دهد روند شکست داعش در عراق آغاز شده است.

وی با بیان این که نمی توانیم دست از عراق یکپارچه برداریم زیرا این سرنوشت ما است، گفت: ‌داعش اکنون تبدیل به یک برگ سوخته شده وما باید برای مرحله عراق بعداز داعش بیندیشیم.

رییس مجلس اسلامی اعلای عراق ضمن هشدار به کسانی که نیروهای مقاومت مردمی را مورد اتهام قرار می دهند، گفت: همه طیف ها و گروه ها دارند (برای عراق) می جنگند و شهادت حد ومرز نمی شناسد.

این گزارش حاکی است:‌ وحید باکوزی یکی از معاونان رییس اقلیم کردستان عراق روز گذشته خبرداده بود که پیشمرگ های کرد موفق به کشف نامه محرمانه ای از البغدادی شده اند که در آن وی از پیروانش خواسته از برخی مناطق عقب نشینی کنند و برنامه های وی ازاین قرار است که لیبی مقصد و مرکز آینده داعش باشد.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟