افشاگری تازه علیه ملانیا/ همسر ترامپ با استفاده از ایمیل شخصی قانون‌شکنی می‌کند

  • انتشار: ۱۲ سنبله ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 93934

به نقل از پایگاه خبری هیل، یکی از دوستان سابق ملانیا ترامپ افشا کرد که همسر رئیس‌جمهور آمریکا برغم حضور در کاخ سفید، همچنان برای مکاتباتش از یک ایمیل شخصی مربوط به سازمان ترامپ استفاده می‌کند.

«استفانی وینستون وولکاف» دوست صمیمی و مشاور سابق ملانیا، در کتاب تازه‌ای دست به افشاگری علیه همسر رئیس جمهور آمریکا و خانواده او زده است. روزنامه واشنگتن پست به نقل از وولکاف نوشت: ترامپ و ملانیا بار‌ها در طول روز برای مکاتبات خود از ایمیل استفاده می‌کردند. من و ملانیا هر دو از ایمیل‌های ویژه ساکنان کاخ سفید استفاده نمی‌کردیم.

بنا به گفته دوست ملانیا، او از ایمیلی متعلق به سازمان ترامپ با آدرس MelaniaTrump.com استفاده می‌کند. این در حالی است که اعضای دولت و خانواده‌های آن‌ها برابر قوانین اجازه استفاده از ایمیل‌های شخصی را به دلایل امنیتی ندارند. موضوع جنجالی استفاده از ایمیل‌های شخصی پیش از این نیز درباره ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر، دختر و داماد رئیس جمهور آمریکا و نیز ویلبر راس، وزیر تجارت آمریکا مطرح شده بود.

خبر استفاده همسر رئیس جمهور آمریکا از ایمیل شخصی سال‌ها پس از آن علنی می‌شود که ترامپ بار‌ها هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات خود در انتخابات ۲۰۱۶ را به اتهام استفاده از سرور یک ایمیل خصوصی در زمان تصدی وزارت خارجه آمریکا مورد انتقاد قرار داد. دامنه انتقادات ترامپ از هیلاری کلینتون تا سال‌ها پس از انتخابات ۲۰۱۶ ادامه داشت و او رقیب دموکرات خود را به دلیل این اقدام به جنایتی بدتر از واترگیت متهم کرد.

به نوشته باشگاه خبرنگاران، وولکاف کتاب افشاگرانه خود با عنوان «ملانیا و من: افت و خیز دوستی من با بانوی اول» را قرار است اول سپتامبر راهی بازار کند. دوست و مشاور سابق ملانیا ترامپ پیشتر اعلام کرد فایل صوتی از او در اختیار دارد که در آن بانوی اول آمریکا اظهارات نامناسبی را درباره ترامپ و فرزندان ارشد او به زبان می‌آورد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟