افزایش خشونت خانگی در فرانسه در دوران قرنطینه

  • انتشار: ۱۲ حمل ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 82220

وزارت برابری جنسیتی فرانسه از افزایش خشونت‌های خانگی در اولین هفته قرنطینه شهروندان برای کنترل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش نشنال پست، مارلین شیاپا گفت: بازماندگان خشونت خانگی در اتاقهای هتل که توسط دولت پرداخت می‌شود، قرار خواهند گرفت.  

وی افزود: آمار و ارقام نشان می‌دهد که موارد سوءاستفاده در هفته اول قرارگرفتن کشور در قرنطینه افزایش یافته است در همین رابطه مراکز مشاوره راه‌اندازی می‌شود.  

به دنبال افزایش آمار خشونت‌های خانگی، دولت فرانسه همچنین یک میلیون یورو بودجه اضافی برای سازمان‌های ضد خشونت‌های خانگی اختصاص داد تا به آن‌ها در پاسخگویی به افزایش تقاضا برای خدمات کمک کند.  

مقامات بهداشت فرانسه با تایید افزایش شمار قربانیان مبتلایان کرونا اعلام کردند که تنها در روز دوشنبه ۴۱۸ نفر از شهروندان فرانسوی مبتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.  

مقامات بهداشتی فرانسه با اعلام آمار جدید اعلام کردند که شمار نهایی قربانیان کرونا اکنون به سه هزار و ۲۴ نفر رسیده است.  

فرانسه از نظر شمار قربانیان پس از چین، ایتالیا و اسپانیا چهارمین کشور است.  

دولت پاریس هم اکنون تنها کسانی را که در بیمارستان‌ها به علت کرونا جان خود را از دست می‌دهندبه عنوان اما رسمی قربانیان کرونا اعلام می‌کند اما مقامات فرانسه می‌گویند که به زودی انها می‌توانند اطلاعات مربوط به قربانیان در خانه‌های بازنشستگی را گردآوری کنند که احتمالاً شمار قربانیان افزایش خواهد یافت.  

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟