اعلام آمادگی رئیس مجلس برای بازیگری در نقش «جان کری»!

  • انتشار: ۵ حوت ۱۳۹۸
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 79016

میررحمان رحمانی، رئیس مجلس با صدور بیانیه ای برای میانجیگری میان اشرف غنی و عبدالله عبدالله اعلام آمادگی کرد.

وی در این بیانیه گفته است که تقابل‌های انتخاباتی میان اشرف غنی و عبدالله، مردم افغانستان را از رسیدن به اهداف افغانستان متحد دور می کند.

رحمانی افزوده است که تنش‌های جاری سیاسی موجب نگرانی شدید مردم افغانستان شده و اعلام نتایج نتوانسته است قناعت نامزدان را فراهم کند.

رئیس مجلس بیان داشت: در شرایطی که هر روز به گفتگوهای صلح و مذاکرات بین‌الافغانی نزدیک می‌شویم، این تقابل و تنش‌ها ما را از اهداف ملی جهت دستیابی به افغانستان متحد و یکپارچه دور ساخته و تقابل های برگشت ناپذیر را خلق می‌نماید.

رحمانی افزوده است: تنش‌های موجود سیاسی باید از طریق گفتگو حل گردد و نباید گذاشت تا ثبات سیاسی در کشور در معرض تهدید قرار گیرد.

رئیس مجلس تاکید کرد که وی آماده است تا جهت دستیابی به یک تفاهم و راه حل معقول، زمینه سازی نموده و دین ملی خود را ادا کند.

قابل ذکر است که تنش های سیاسی در گشور پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری به طور بی سابقه ای اوج گرفته است. کمیسیون انتخابات روز سه شنبه هفته گذشته «اشرف غنی» را به عنوان فرد پیروز انتخابات معرفی کرده بود اما عبدالله با نپذیرفتن این نتیجه اعلام کرد که او رئیس جمهور حقیقی است و به زودی دولت خود را تشکیل داد.

انتهای پیام/

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟