اعضای کنگره آمریکا از هر دو حزب کرونایی شده‌اند

  • انتشار: ۹ حمل ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 82018

با شیوع ویروس کووید ۱۹ در آمریکا نمایندگان کنگره این کشور از هر دو حزب و در هر دو مجلس نمایندگان و سنا به این بیماری مبتلا شده‌اند.

نشریه هیل فهرستی از اسامی نمایندگانی که آزمایش کرونای آن‌ها مثبت شده را منتشر کرده است.

سناتور رند پال: نخستین و تاکنون تنها سناتوری که آزمایش کرونای او مثبت شده است. سخنگوی پال در ۲۲ مارس خبر ابتلای او را به کرونا اعلام کرد و گفت او اطلاعی از تماس مستقیمش با فرد آلوده‌ای ندارد. پال جمهوری‌خواه و از ایالت کنتاکی است.

جو کانینگهام: عضو مجلس نمایندگان و دموکرات که در ۱۹ مارس پس از اینکه متوجه شد با یکی دیگر از نمایندگان که تست کرونای او مثبت بوده تماس داشته است در بیانیه‌ای اعلام کرد که خود را قرنطینه کرده است و پس از دیدن علائمی از بیماری کرونا، آزمایش داد که جواب آن مثبت شد.

ماریو دیاز-بالارت: نخستین نماینده‌ای که به کرونا مبتلا شد و دفتر او در ۱۸ مارس در بیانیه‌ای اعلام کرد جواب آزمایش این نماینده مثبت بوده است. دیاز جمهوری‌خواه از ایالت فلوریدا از مردم خواست برای شکست دادن این ویروس فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

مایک کلی: نماینده ۷۱ ساله جمهوری‌خواه از ایالت پنسیلوانیای آمریکا اوایل هفته گذشته اعلام کرد نتیجه آزمایش کرونای او مثبت بوده است.

بن مک آدامز: نماینده دموکرات از ایالت یوتا نیز در زمانی کوتاهی پس از آنکه اعلام شد نتیجه آزمایش ماریو دیاز مثبت بوده است در بیانیه‌ای گفت او نیز آزمایش کرونای مثبت داشته است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ از زمان شیوع کرونا در آمریکا تاکنون مجموع مبتلایان به این ویروس از مرز یک صد هزار نفر عبور کرده و به ۱۰۴۲۵۶ نفر رسیده است. به این ترتیب آمریکا در میان کشور‌هایی که با این ویروس در حال دست و پنجه نرم کردن هستند در صدر قرار گرفته است. بیش از ۱۷۰۰ نفر هم در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟