استاد ابوالحسین یاسر در دیدار با والی بلخ: حزب حرکت اسلامی مردم افغانستان و جمعیت اسلامی افغانستان در طول تاریخ خود همواره مناسبات نیک و حسنه ای داشته اند

  • انتشار: ۴ جدی ۱۳۹۵
  • سرویس: تیتر 1سیاست
  • شناسه مطلب: 16443

در دیدار استاد ابوالحسین یاسر سرپرست حزب حرکت اسلامی افغانستان و استاد عطا محمد نور رییس اجرایی حزب جمعیت اسلامی در شهر مزار شریف بر هماهنگی جریان های سیاسی کشور در مدیریت مسائل حساس سیاسی کشور تاکید گردید.

در این دیدار که صبح امروز صورت گرفت استاد ابوالحسین یاسر مشاور ارشد امنیتی رئیس جمهور با یادکرد سوابق نیک همکاری های طرفینی میان احزاب حرکت اسلامی و جمعیت اسلامی گفت حزب حرکت اسلامی به عنوان یکی از احزاب داراب نفوذ گسترده اجتماعی آمادگی دارد تا در عرصه های مختلف و از جمله حل بحران های سیاسی موجود در کشور گامهایی اساسی و عملیاتی بردارد.

photo_2016-12-24_22-55-11

سرپرست حزب حرکت اسلامی مردم افغانستان همچنین گفت که پس از درگذشت رهبر فقید این حزب تلاش های خوبی برای بازسازی ساختار تشکیلاتی حزب برداشته شده و همینک حزب حرکت اسلامی مردم افغانستان میتواند در بسیاری از موقعیت های کاری نقش موثر ایفا نماید.

در این دیدار همچنین قوماندان میر حسین به عنوان رییس شورا ولایتی بلخ حزب حرکت اسلامی مردم به جناب عطا محمد نور معرفی گردید.

والی بلخ نیز در این دیدار ضمن خوشامد گویی به استاد یاسر و هیات همراه ایشان از توسعه همکاری های سیاسی استقبال کرد و گفت که افزایش تعاملات میتواند به بهبود اوضاع کمک نماید.

رییس اجرایی حزب جمعیت اسلامی همچنین وعده سپرد تا نهایت همکاری را با اعضای شورایی ولایتی حزب حرکت داشته باشد.

گفتنی است که در این دیدار سرپرست حزب حرکت اسلامی مردم افغانستان را جمعی از اعضای شورایی رهبری ( سید عالم رسا، سید احمد موسوی مبلغ و محمد عارف حیدری) این حزب و نیز اعضای شورایی ولایتی بلخ و عده ای فرماندهان قدیمی این حزب همراهی میگردند.

پس از این دیدار استاد یاسر که در سفر ماموریتی از سوی رییس جمهور بسر میبرد بلخ را به مقصد سرپل ترک گفت.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟