از مجموع 11 فرد ربوده شده، دو زن و یک کودک که توسط افراد مسلح در غزنی ربوده شده بودند، آزاد شدند

  • انتشار: ۳۰ اسد ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 29248

مقامات در ولایت غزنی می گویند سه زن و یک کودک که دو روز قبل در منطقه میخته ولسوالی قره باغ ولایت غزنی ربوده شدند، آزاد شدند اما باقی افراد در نزد آدم ربایان در قید به سر می برند و تلاش برای آزادی آنها ادامه دارد.

دو روز قبل حدود ده نفر که توسط موتر از ولسوالی قره باغ به سوی مرکز غزنی در حرکت بودند، توسط افراد مسلح ربوده شد.

پیش از این مقامات در ولایت غزنی گفته بودند؛ طالبان در منطقۀ میختۀ ولسوالی قره‌باغِ ولایت غزنی حدود ده تن از مسافران دو موتر را ربودند. این مسافران از منطقه خود به سوی مرکز ولایت غزنی در حرکت بودند که توسط طالبان ربوده شدند.

عبدالکریم متین، والی غزنی گفته است که در نتیجۀ تلاش‌های اداره محلی غزنی و متنفذین محل روز گذشته سه زن و یک کودک از قید ربایندگان آزاد شدند و تلاش جریان دارد که افراد باقی مانده نیز رهایی یابند.

والی غزنی افزود که در حال حاضر ۹ مرد در قید ربایندگان به سر می‌برند.

قبل از ظهر روز شنبه 28 اسد، مسافرین دو موتر تیز رفتار که در مسیر ولسوالی قره باغ به سوی مرکز شهر غزنی در حرکت بودند، توسط افراد مسلح ناشناس ربوده شدند.

مصطفا مایار، سرپرست فرماندهی پولیس این ولایت گفته بود که طالبان این مسافران را به منطقۀ سیاه‌کوه منتقل کرده‌اند. به گفتۀ او، شمار این مسافران به حدود ده تن می‌رسد.

طالبان تاکنون در این باره چیزی نگفته‌ است اما خبرهایی به نشر رسیده بود که این افراد به دلیل مناقشه بر سر آب ربوده شده است.

این در حالیست که پیش از این نیز بارها، گروه های مسلح مسافران را از مسیر بین راهی ربوده است که در چند مورد آن مسافران را به گلوله بسته اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟