اریکسن رسما اعلام کرد از تاتنهام جدا می شود/ جدایی بوفون از پی اس جی

  • انتشار: ۱۶ جوزا ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 63214

پس از نایب قهرمانی تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا و گذراندن فصلی فوق‌العاده کریستین اریکسن رسما از اعلام جدایی خود با این باشگاه خبر داد. 

طراح حمله‌های پوچتینو از تمدید قرارداد با اسپرز سر باز زد تا چالشی جدید را تجربه کند.

به گفته برخی رسانه‌ها رئال مادرید مشتری اصلی برای خرید وی شمرده می‌شود. 

 هافبک دنمارکی تاتنهام از علاقه‌اش برای رفتن به رئال مادرید سخن گفت، اما این باشگاه انگلیسی هنوز از پرافتخارترین باشگاه اروپا پیشنهادی دریافت نکرده است.

به نوشته تسنیم، بعد از اینکه کریستین اریکسن حاضر به تمدید قراردادش با باشگاه تاتنهام نشد، از رئال مادرید به عنوان یکی ازاصلی‌ترین مشتریان این هافبک دنمارکی یاد شده، این در حالی است که این هافبک ۲۷ ساله تنها یک فصل دیگر با باشگاه تاتنهام قرارداد دارد.

ستاره خط میانی اسپرز می‌تواند بعد از لوکا یووچ که روز گذشته با قراردادی ۶ ساله به کهکشانی‌ها پیوست، یکی از خریدهای تابستاتی زین‌الدین زیدان برای رئال مادرید باشد.

اریکسن در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش به نشریه دنمارکی «اکسترا بلدت» گفت: احساس می‌کنم در مقطعی از دوران حرفه‌ای‌ام قرار دارم که می‌خواهم چیز جدیدی را تجربه کنم.

برای تمامی اتفاقاتی که در تاتنهام افتاد، احترام زیای قائل هستم اما باید بگویم که دوست دارم چیز جدیدی را تجربه کنم. امیدوارم در این تابستان شفاف‌سازی صورت بگیرد و برنامه این است.

در فوتبال اما نمی‌دانید که چه زمانی شفاف‌سازی صورت خواهد گرفت.

هر زمانی این اتفاق می‌تواند بیفتد. اگر این اتفاق هر چه زودتر بیفتد به سود همه خواهد بود، اما در فوتبال برخی چیزها نیاز به زمان دارد.

هافبک دنمارکی تاتنهام در ادامه اظهار داشت: این شفاف‌سازی هم بسته به دنیل لوی -رئیس باشگاه تاتنهام – و باشگاهی که نسبت به جذب من  علاقه‌مند است، دارد.

باید بنشینیم و در مورد قرارداد جدید مذاکره کنیم و برای این موضوع نمی‌شود تاریخی دقیق معین کرد. اگر از تاتنهام جدا شدم، امیداوارم به یک سطح بالاتر بروم.

رفتن به رئال مادرید گامی رو به جلو است اما نیاز به این دارد که آنها با تاتنهام تماس بگیرند و درخواست به خدمت گرفتن من را بدهند، اتفاقی که تا جایی که من می‌دانم، هنوز نیفتاده است.

اریکسن که در سال ۲۰۱۳ از آژاکس به تاتنهام پیوست، در بخش پایانی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ماندنم در تاتنهام سخت است و بستگی به احتمالات دارد.

اگر پیشنهادی هیجان‌انگیزی دریافت نکنم، چرا در تاتنهام نمانم؟! در نهایت امضای قرارداد جدید بسته به شرایط دارد.

درخواست کونته از مدیران اینتر برای جذب بیل

سرمربی جدید اینتر خواهان به خدمت گرفتن ستاره ولزی رئال مادرید است.

برنامه تلویزیونی «ال‌چیرینگوئیتو» اسپانیا مدعی شد، آنتونیو کونته که اخیراً با قراردادی سه ساله جانشین لوچانو اسپالتی در اینتر شد، از جوزپه ماروتا مدیر اجرایی این باشگاه ایتالیایی و پی‌یرو اوسیلو مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر خواسته تا گرت بیل را در لیست خرید خود قرار دهند.

بیل که در سال ۲۰۱۳ در ازای ۱۰۰ میلیون یورو از تاتنهام به رئال مادرید پیوست، گفته می‌شود جایی در برنامه‌های زین‌الدین زیدان برای فصل پیش‌رو ندارد و باشگاه رئال مادرید او را در لیست فروش قرار خواهند داد

در سوی دیگر انتظار می‌رود اینتر با آمدن کونته دست به خریدهای بزرگی بزند تا از این طریق هم در سری A ایتالیا مدعی باشد، هم در لیگ قهرمانان عملکرد بهتری از خود ارائه دهد.

گرث بیل ۲۹ ساله در طول ۶ سالی که در رئال مادرید حضور دارد تا کنون ۱۰۲ گل در رقابت‌های مختلف برای کهکشانی‌ها به ثمر رسانده و ۶۴ پاس گل هم به هم‌تیمی‌هایش داده است.

این بال ولزی که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ با رئال مادرید قرارداد دارد، در بین هواداران این تیم اسپانیایی محبوبیت زیادی ندارد و گفته می‌شود رابطه‌اش با هم‌تیمی‌هایش نیز تعریفی ندارد.

جدایی بوفون از پاری سن ژرمن

با اعلام‌ باشگاه پاری سن ژرمن جیانلوئیجی بوفون دروازه‌بان این تیم بعد از یک فصل از جمع پاریسی‌ها جدا خواهد شد.

یک سال قبل و در انتقالی غیرمنتظره، بوفون بعد از ۱۷ سال بازی کردن در یوونتوس از این تیم جدا شد و با عقد قراردادی دو ساله به باشگاه پاری سن ژرمن ملحق شد.

به نوشته فارس،بوفون در مورد آینده خود و احتمال خداحافظی از دنیای فوتبال صحبتی نکرده اما شایعات حاکی از احتمال بازگشت او به یوونتوس و حضور در عرصه مدیریتی این تیم است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟