ارتش سوریه در حلب حلقه محاصره را بر تروریست‌ها تنگ‌تر کرد

  • انتشار: ۱۹ قوس ۱۳۹۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 1824
ارتش سوریه

منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه گروه‌های مسلح در حومه درعا تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند و برخی دیگر را زخمی کردند.

این منابع بیان کردند: نیروهای مسلح مراکز وابسته به تروریست‌ها را در شیخ مسکین، دیرالعدس و تل الخضر در درعا هدف قرار دادند و ادوات متعلق به آنها را منهدم کردند.

شبکه‌های اجتماعی وابسته به گروه‌های تروریستی به هلاکت تعدادی از تروریست ها از جمله احمد المفعلانی، یوسف محمود الدوسف سالم عبدالرحمن الخلیل و رامی عادل العاسمی و برخی دیگر از جمله ابوعلی العبود، احمد محمود بدیوی و صفوان بهادر و هایل الکور اعتراف کردند.

این شبک های وابسته به تروریست ها همچنین به وارد شدن خسارات فراوان به تروریست ها در جبهه های مختلف در درعا اعتراف کردند و از کشته شدن تعدادی از تروریست ها خبر دادند.

در حومه القنیطره منابع نظامی سوری از عملیات ارتش سوریه علیه تروریست های جبهه النصره در مناطق الصمدانیه و الحمدانیه خبر دادند و اعلام کردند: در روستای المشیرفه در حومه القنیطره نیز ارتش سوریه عملیاتی علیه گروه های مسلح انجام داد.

ارتش سوریه طی عملیاتی در حومه حمص تعدادی از تروریست ها را در روستای ام صیهریج، عنق الهوی، رجم النصر، المشیرفه در جنوب شرقی حمص به هلاکت رساند.یک منبع وابسته به ارتش سوریه از عملیات دقیق و منحصر به فرد ارتش در شارع الخراب و مزارع الوعر در حمص خبر داد.

در حومه ادلب یک منبع نظامی اعلام کرد: ارتش سوریه در مناطق ابو الضهور، سراقب، معره النعمان، مزرعه بزره،‌کفر نجد و منطقه اریحا عملیات هایی علیه گروه های مسلح انجام داد.

همچنین ارتش سوریه در جبل الاربعین متحمل تلفات و خسارات سنگینی شد و شبکه های اجتماعی وابسته به گروه های مسلح به تلفات سنگینی اعتراف کردند.

منابع آگاه از برگزاری تظاهرات زنان در منطقه الرامی در جبل الزاویه علیه جبهه النصره و احرار الشام خبر دادند و اعلام کردند: اسماعیل محمد السبیع کارشناس مواد منفجره و یکی از سرکرده های گروه موسوم به احرار الشام در احراش بلده معره النعمان به هلاکت رسیده است.

در هنانو، العویجه، الکاستیلو،خان طومان، الحیدریه، دوار بعیدین والراموسه در حلب و حومه آن ارتش سوریه عملیات هایی علیه گروه های مسلح انجام داد.

منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه در ادامه پیشروی در بخش شمالی حلب موفقیت های مهمی در منطقه استراتژیک جندول به دست آورد.

این منابع از فروپاشی گروه های مسلح و فرار آنها از طریق گذرگاههای خاکی از طریق جاده الکاستیللو به سوی ترکیه خبر دادند.

به گفته این منابع ارتش تلفات سنگینی به تروریست های جبهه اسلامی و جیش المجاهدین وارد کرد.طی سه روز گذشته بیش از 500 فرد مسلح از حلب به حومه شمالی از بیم تکمیل محاصره آنها به همراه خانواده هایشان فرار کرده اند و توجهی به تهدیدات سرکرده های آنها درباره مرگ شان در صورت خالی کردن مناطق شرقی وجنوبی حلب نکرده اند.

 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟