ادن هازارد رسماً به جمع رئالی ها پیوست!

  • انتشار: ۱۸ جوزا ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 63327

ادن هازارد سرانجام به خواسته‌اش رسید و با رئال‌مادرید قراردادی ۵ ساله امضا کرد، اتفاقی که باشگاه اسپانیایی دقایقی پیش آن را رسماً بر روی سایت خودش قرار داد.

طبق خبری که رسانه‌ها منتشر کرده‌اند، باشگاه رئال‌مادرید برای این انتقال ۱۰۰ میلیون یورو پرداخت کرده و بندهای ویژه‌ای هم قرارداد با هازارد خواهد داشت.

هازارد مهاجم محبوب فلورنتینو پرز و رئال مادرید، با حضور رسمی‌اش طی ساعات آینده در جمع کهکشانی‌ها، بخش مهمی از تاریخ دوران بازیگری‌اش را رقم خواهد زد تا همانند دوران اولیۀ حضورش در باشگاه لیل، فوتبال برایش به اوج هیجان برسد و شاهد آخرین امضای این بلجیمی خوش استایل، بر روی توپ فوتبال باشیم.

به نوشته ورزش11،هازارد در چلسی کارنامه‌ای بسیار موفق را داراست، پسری که با پوشیدن پیراهن شمارۀ 10 ثابت کرد که لیاقت آن را به خوبی دارد و با کسب عناوین مختلفی چون لیگ اروپا و لیگ برتر انگلیس، با تجربه‌ای بسیار ارزشمند و موفق، بکس های خود را به مقصد شهری بست، که در آن غالباً ستاره‌ها یا بسیار خوشبخت‌اند یا بسیار افسرده! جایی که هازارد خود تعیین خواهد  کرد که از کدام دسته از بازیکنان  راه‌یافته به برنابئو خواهد بود، افسانه‌ها یا منفورها!

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟