ادعای یک باشنده لوگر: آصف صدیقی معاون دوم سنا با خانم وی رابطه جنسی برقرار کرده است

  • انتشار: ۱۶ حوت ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 37853

يک باشندۀ ولايت لوگر ادعا مي کند که محمدآصف صديقى معاون دوم مشرانوجرگه؛ خانم وى را فريب داده، با وى رابطۀ جنسى برقرار نموده و آنها را به مرگ تهديد کرده که نبايد اين موضوع را افشا نمايد.

به گزارش پژواک؛ اين شخص انجنير فريدون نام دارد، باشنده منطقه جويک شهر پل علم مرکز ولايت لوگر مي باشد، که در حال حاضر در منطقه کارته نو شهر کابل زندگى مي کند و به حيث انجنير در ولسوالى کجکى ولايت هلمند ايفاى وظيفه مي نمايد.

فريدون گفت که آصف صديقى، خانم و دختر وى را براى ١٤ روز در منطقۀ خوشال خان در يک خانه به گروگان گرفته و با خانمش رابطه جنسى نيز برقرار کرده است.

به گفتۀ وى، زمانيکه آنان از اين موضوع خبر شدند، خانم و دختر وى را به خانۀ امن تسليم نموده و به خانمش گفته که اگر به خانۀ خود بروند؛ پس اعضاى خانواده اش او را خواهند کشت.

فریدون همچنان گفت که در این مورد، به قوماندانی امنیۀ کابل عریضه نیز کرده و موضوع اکنون در څارنوالی می باشد و در موردش بررسی ها جریان دارد.

در عریضه اى که فریدون به قوماندانی داده است، نوشته شده که آصف صدیقی، زن وی را فریب داده و زنش در حال رفتن از خانه، هشت هزار دالر، به ارزش سه صدهزار افغانی طلا، یک کمپیوتر لپ تاپ و دو عدد موبایل گلگسی را نیز با خود برده است.

اما از سوی دیگر، الهه ناصری وکیل مدافع شکیلا، به پژواک گفته است که تمام اسناد نشر شده در مورد مؤکل وی، حقیقت ندارد.

وی گفت: “شکیلا به وی مراجعه کرده و وی را در مقابل پول، وکیل مدافع خود انتخاب کرده است.”

ناصری گفت که شکیلا تنها با خشونیت خانواده گى مواجه است، دیگر هیچ نوع قضیه اى که با کسی رابطه یا چیز دیگری داشته باشد، وجود ندارد.”

جمشید رسولی سخنگوی لوی څارنوالی می گوید که چند روز قبل، این خانم( شکیلا) به څارنوالی عارض شده بود و از همسرش به سبب خشونت خانواده شکایت کرده بود. در عین حال تا سه روز قبل، همسر شکیلا(فریدون) هم بالای خانمش عریضه نموده و در مورد زنش، بعضی ادعاهايی داشته که باید بررسی شود.

این هردو عریضه، اکنون در لوی څارنوالی تحت بررسی قرار دارد، موضوع  به شکل جدی و همه جانبه بررسی خواهد شد و نتایج آن، بعدا ارائه خواهد شد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟