اختراع تشناب مدرن و مجهز توسط ژاپنی ها ! + فلم

  • انتشار: ۱۸ حمل ۱۳۹۸
  • سرویس: فناوری اطلاعات
  • شناسه مطلب: 56498

اخیرا ویدیویی جالب و دیدنی از یک اختراع که می تواند به افراد سالمند به میزان زیادی کمک کند، در صفحات مجازی منتشر شد.

اختراع تشناب مدرن و مجهز توسط ژاپنی ها !

امروزه پس از ده ها قرن از زندگی انسان بر روی کره خاکی زمین، شاهد پیشرفت چشمگیر تکنولوژی هستیم که این پیشرفت تنها و تنها به دلیل اسان شدن زندگی انسان ها انجام شده است.

با این وجود این گونه می توان گفت که صدها مهندس و طراح در سرتاسر کره زمین هستند که با جمع آوری ایده های کار آمد و موثر در زندگی انسان در تلاش اند تا بتوانند نیازهای تمام انسان ها را بدون در نظر گرفتن نقطه جغرافیایی، برطرف کنند.

از این رو شاید روزانه ده ها ایده و اختراع به مرحله اجرا برسند و به مرور در زندگی تک تک ما انسان ها تاثیر مثبت خود را به گونه های مختلف بگذارند و ما از آنها هیچ اطلاعی نداشته باشیم.

برای مثال اخیرا ویدیویی جالب و دیدنی از اختراع عجیب یک فرد ژاپنی که نام وی هنوز مشخص نیست در صفحات مجازی به شدت منتشر شد که توانست با بازدید و واکنش های فراوانی از جانب کاربران روبرو شود.

تشناب های مدرن و جدید به سبک ژاپنی ها

اخیرا ویدیویی جالب و دیدنی از تشناب کاملا مدرن و مجهز از کاربری ژاپنی در صفحات مجازی منتشر شد که در آن ازتشنابی کاملا مدرن و متعلق به حال رونمایی می شود که شاید برای هر یک از ما مایه ی شگفت زده شدن باشد.

همان گونه که در ویدیو ذیل مشاهده می کنید، شخص معرف ابتدا به سمت تشناب می رود و سپس درب تشناب را باز می کند.

پس از باز شدن درب و وارد شدن شخص فیلم بردار به تشناب، درب آن را با استفاده از سنسورهای موجود، بصورت خودکار باز می شود و این تشناب فرنگی می تواند برای افراد سالخورده و پیر بسیار مناسب و کاربردی باشد.

از این رو این اختراع می تواند جزء یکی از برترین ایده ها و اختراع های این دهه قرار گیرد چرا که دیگر این گونه نیاز به خم شدن و باز کردن درب تشناب نخواهد بود.

همچنین پس از انجام دادن کار خود، می توانید از طریق دکنه هایی که در سمت چپ قرار داده شده است نیز برای کارهای جانبی استفاده کنید.

منبع: نمناک

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟