احتمال حضور یوفو‌ها در آسمان چین قوت گرفت+ عکس

  • انتشار: ۱۱ اسد ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 90662

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، انتشار ویدئویی در فضای مجازی طی چند روز اخیر احتمال حضور یوفوها، پدیده‌های هوایی ناشناس را در یکی از شهر‌های چین شدت بخشیده است.

ساکنان شهر شنژن چین در همسایگی هنگ کنگ در ۲۵ ژوئیه از وقوع یک پدیده مرموز از جمله پیدایش نقاط مشکوک رنگی در میان ابر‌ها شب هنگام خبر دادند. به دنبال آن یک دفتر هواشناسی محلی ویدئویی از وقوع پدیده رنگی در آسمان شنژن را در شبکه اجتماعی Weibo بارگذاری کرد.

برخی کاربرانی که از این ویدئو بازدید کرده اند آن را مشابه یوفو‌ها می‌دانند. آنچه در تصاویر و ویدئو این پدیده مشخص است اینکه نور‌هایی که در آسمان شهر شنژن مشاهده شد، به رنگ‌های قرمز، سبز و زرد بوده است.

با این حال برخی کارشناسان هواشناسی محلی با رد فرضیه حضور یوفوها، این ستون‌های رنگی مرموز را به برخی تغییرات آب و هوایی نسبت می‌دهند. نکته جالب توجه اینکه ویدئو منتشر از این پدیده ناشناخته در شبکه‌های اجتماعی بیش از ۴ میلیون بازدیدکننده داشت.

چندی پیش نیز پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا رسما چند ویدئو مربوط به یوفوها، پدیده‌های هوایی ناشناس، را منتشر کرد. در سه ویدئو منتشره از سوی وزارت دفاع آمریکا، اشیاء ناشناس پرنده‌ای نشان داده می‌شود که از سوی دروبین‌های مادون قرمز ثبت شده اند. در دو ویدئو ترس پرسنل پنتاگون از حرکت سریع این اشیاء ناشناس پرنده نشان داده می‌شود. تصور آن‌ها بر این است که این اشیاء ناشناس پهپاد باشند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟