احتمال تاخیر مجدد در اعلام نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری

  • انتشار: ۱۸ عقرب ۱۳۹۸
  • سرویس: انتخاباتتیتر 1
  • شناسه مطلب: 70795

«مولانا محمد عبدالله»، یک عضو کمیسیون انتخابات از احتمال تاخیر دوباره در اعلام نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت کاری، مسیر راه و مشکلاتی که پیش رو داریم، به نظر من اعلام نتایج ابتدایی در تاریخ ۲۳ عقرب ممکن نخواهد بود و ممکن است اعلام نتایج ابتدایی انتخابات بار دیگر به تاخیر بیفتد.

به نوشته باشگاه خبرنگاران؛ این عضو کمیسیون انتخابات افزود که تاکنون گام های عملی در خصوص بازشماری بخشی از آرای انتخابات ریاست جمهوری برداشته نشده است. این در حالی است که پیش از این کمیسیون انتخابات اعلام کرده بود این روند را در تاریخ 14 عقرب آغاز خواهد کرد.

گفتنی است که در ابتدا قرار بود نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری که 6 میزان برگزار شده بود در تاریخ ۲۷ میزان و نتایج نهایی در ۱۶ عقرب اعلام شود، اما کمیسیون انتخابات اعلام نتایج ابتدایی را به ۲۳ عقرب به تعویق انداخت.

حوا علم نورستانی، رئیس کمیسیون انتخابات افغانستان روز گذشته اعلام کرد که یکی از تیم‌های انتخاباتی مانع بازشماری آرا می شود.

وی از تیم مشخصی نام نبرد اما تاکید کرد که راضی نشدن این تیم برای آغاز بازشماری، راه را برای تاخیر بیشتر برنامه‌های کمیسیون هموار می کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟