احتمال ابتلای نتانیاهو به کرونا با مثبت شدن آزمایش مشاورش

  • انتشار: ۱۱ حمل ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 82154

بنا به اعلام یک رسانه صهیونیستی، آزمایش کرونای یکی از مشاوران نزدیک نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مثبت اعلام شد.

به نقل از اسپوتنیک، نتیجه آزمایش کرونای مشاور بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، سه روز پس از نشست با نتانیاهو مثبت اعلام شد.

روزنامه تایمز آو اسرائیل روز دوشنبه گزارش داد یک منبع نزدیک به کابینه رژیم صهیونیستی با حضور در برنامه‌ای در کانال ۱۲ این رژیم اعلام کرد نتیجه آزمایش کرونای «ریوکا پالوش» مثبت بوده است. مشاور نتانیاهو پس از بستری شدن همسرش در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا، برای بررسی ابتلا به این بیماری آزمایش داد.

بنا به گفته منبع خبری در دفتر نتانیاهو، بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت کسانی که با مشاور نخست وزیر در ارتباط بوده اند، باید خود را به مدت ۱۴ روز قرنطینه کنند. مشاور نتانیاهو روز پنج شنبه با وی دیدار داشته است.

جروزالم پست گزارش داد ۷ قانونگذار صهیونیست تاکنون به دلیل مثبت بودن آزمایش کرونای افرادی که با آن‌ها سروکار داشته اند، خود را قرنطینه کرده اند. روز گذشته پایگاه انترنتی والا خبر مثبت بودن آزمایش همسر مشاور نتانیاهو را اعلام کرد.

بنا به آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تا عصر روز یکشنبه، با ثبت ۳۸۲ مورد جدید، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی از ۴ هزار تن عبور کرد. بنا به اعلام منابع بیمارستانی، ۱۵ نفر تاکنون بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و حال ۷۴ نفر از مبتلایان وخیم گزارش شده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟