اجساد مسافرین طیاره مالزیا یافت شد

  • انتشار: ۹ جدی ۱۳۹۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 2335

مقام های اندونیزیا گفتند که تا کنون ۴۰ جسد از اطراف ساحۀ که این جت مسافربری دچار سانحه شده بود پیدا شده است. تا کنون هیچ کسی از این سانحه نجات نیافته است.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از صدای آمریکا، صد ها کارمند نجات ذریعۀ چندین کشتی سرگرم جستجو برای یافتن پرواز ۸۵۰۱خط هوایی ایرایشیا در آبهای اندونیزیا اند.

تلویزیون های محلی ویدیو های خانواده های مسافرین این طیاره را نشان داد که پس از دیدن نخستین تصاویر اجساد عزیزان شان می گریستند.

کارمندان نجات همچنان یک شی نظیر طیاره را در زیر آب شناسایی کرده اند که گمان می رود بدنۀ اصلی ایربس A320-200خط باشد.

خط هوایی ایرایشیا شام سه شنبه تایید کرد که این شی بقایای طیارۀ است که روز یک شنبه در مسیر حرکت از اندونیزیا به سنگاپور از خط رادار ناپدید شد.

تونی فرناندس، رئیس شرکت ایرایشیا گفت که به خاطر شنیدن خبر این سانحه به شدت اندوهگین شد. او گفت که هیچ واژه یی تاثرش را ابراز کرده نمی تواند.

ده ماه پیش نیز یک طیارۀ خط هوایی مالیزیا در مسیر پرواز از کوالالامپور به بیجینگ ناپدید شد و تا کنون هیچ اثری از آن پیدا نشد.

محل سانحۀ پرواز ۸۵۰۱ ایرایشیا که ۱۶۲ سرنشین داشت به یک معما مبدل شده است.این رویداد تمرکز را بار دیگر به سانحۀ اسرار آمیز طیارۀ خط هوایی مالیزیا معطوف کرده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟