اتمر پدر طالب، تئوریسین فاشیسم، انحصار، ژنوساید و غصب زمین در افغانستان است

  • انتشار: ۱۱ عقرب ۱۴۰۱
  • سرویس: دیدگاهسیاست
  • شناسه مطلب: 134047

«امروز مشاور، کل افغانستان را قبضه کرده و کل افغانستان را به طرف بربادی می‌کشاند»
حنیف اتمر در حالی از محاکمه عاملان سقوط سخن می‌گوید که خودش اولین طراح و عامل سقوط و بربادی کشور است. به او باید گفت که جناب اتمر مردم أفغانستان حافظه تاریخی خود را از دست نداده است. سخنانی را که در پی‌ می‌خوانید سخن یک هزاره، تاجیک یا ازبک نیست، سخن یک پشتون است که خود مقام ارشدی در نظام بوده است.
ظاهر قدیر (معاون اول مجلس نمایندگان) روز دوشنبه ۲ قوس ۱۳۹۴ در جلسه عمومی مجلس نمایندگان گفت که نهادهای امنیتی زمانی که جنگجویان مربوط به گروه تروریستی داعش را پیدا می‌کنند مورد حمایت قرار می‌دهند. او تاکید کرد که فرماندهان اصلی گروه تروریستی داعش در کابل زندگی دارند و درنهادهای امنیتی و برخی از سفارت‌خانه‌ها رفت‌و‌آمد دارند. وی گفت: «به خدا قسم است قوماندان خط اول داعش در کابل زندگی می‌کنند،‌ به خدا قسم است به سفارت‌‌ها می‌روند؛ به خدا قسم است به ادارات امنیتی ما می‌روند»
ظاهر قدیر هم‌چنین گفت که دولت افغانستان به جنگجویان گروه تروریستی داعش سلاح و موترهای نظامی رنجر و هاموی می‌دهد. آقای قدیر تاکید کرد که با تجمع نزدیک به بیست هزار مهاجر پاکستانی در منطقه شینوار ولایت ننگرهار، کارخانه تولید داعش ساخته شده و دولت افغانستان به‌جای مبارزه آنان را مورد حمایت قرار می‌دهد.
ظاهر قدیر در این جلسه حنیف اتمر، مشاور امنیت ملی رییس‌جمهور غنی را نیز مورد انتقاد قرار داد و گفت: «امروز مشاور، کل افغانستان را قبضه کرده و کل افغانستان را به طرف بربادی می‌کشاند».

بنابراین اتمر پدر طالب، تئوریسین فاشیسم، انحصار، تحمیل هویت، ژنوساید و غصب زمین در افغانستان است. کسانی که در کتله او جمع شده‌اند باید میان او و ملت افغانستان یکی را انتخاب کنند.

رسول حمیدی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟