ابراز همدردی مردم افغانستان با زلزله زدگان کرمانشاه ایران

  • انتشار: ۲۹ عقرب ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 33479

بعد از وقوع زلزله قدرتمند در مناطق غربی ایران که منجر به جان باختن بیش از 400 تن شد، تعدادی از مردم افغانستان با دست نوشته هایی با مردم زلزله زده این مناطق ابراز همدردی کردند. و جان باختن تعدادی از مردم این مناطق را تسلیت گفتند.

خبر تلخ وقوع زلزله شدید در کرمانشاه ایران باعث شد که مردم افغانستان ضمن همدردی با زلزله زدگان، پیام همدردی خود را با انتشار دست نوشته هایی ابراز کنند.

در این دست نوشته ها که با پیام هایی همچون “درکنارمان بودید، در کنارتان هستیم” ، “فاجعه زلزله کرمانشاه را به ملت شریف ایران که در طول سال های طولانی یاریگر مردم با بودند را تسلیت می گوییم” و پیام های همدردی دیگری احساسات خود را بیان کردند.

این در حالیست که پیش از این برخی از مهاجران افغانستانی مقیم ایران با ارسال محموله کمک های انسان دوستانه به مردم کرمانشاه، به یاری زلزله زدگان شتافتند.

این محموله‌ها حاوی اقلام غذایی، پتو، لوازم بهداشتی و موارد مورد نیاز و ضروری برای زلزله زدگان که توسط مهاجرین افغانستانی تهیه شده به مناطق زلزله زده ارسال شد.

زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه ، مناطق غربی ایران  را لرزاند که تا این لحظه حدود 436 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم داشته است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟