آیه الله خامنه ای: هزینه 7 تریلیون دالری آمریکا در منطقه شکست خورده است

  • انتشار: ۱۰ میزان ۱۳۹۸
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 69763
آیت الله خامنه ای

رهبر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با هزاران تن ازفرماندهان سپاه پاسداران، سیاستهای آمریکا در منطقه را شکست خورده اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری اطلس، ایت الله خامنه ای سیاستهای فشار حداکثری آمریکا علیه ایران را شکست خورده اعلام کرد و گفت دشمن هرچه بیشتر در منطقه هزینه میکند، بیشتر ضرر میکند.

رهبر عالی ایران گفت آنها (اروپایی ها) اخیراً با کمک رفقای اروپایی‌شان برای ملاقات با رئیس جمهور کشورمان و ایجاد یک حالت نمایشی از شکست ایران، تلاشی بی‌نتیجه کردند؛ اما ایران با جدیت و قاطعیت و تا رسیدن به نتیجه مطلوب به کاهش تعهدات هسته ای ادامه خواهد داد.

آیت الله خامنه‌ای با اشاره به هزینه های امریکا در افغانستان، عراق و سوریه خاطرنشان کرد: آنها با هزینه های گزافی داعش را به‌ وجود آوردند و از آن حمایت های تسلیحاتی، مالی و تبلیغاتی کردند و حالا که داعش از بین رفته است، به دروغ می گویند ما داعش را نابود کردیم!

وی افزود: رئیس جمهور امریکا اذعان کرد که در منطقه هفت تریلیون دالر هزینه کرده اند اما در مقابل جز ضرر و شکست عایدی نداشتند و از این پس هم این روند ادامه خواهد داشت.

رهبر انقلاب اسلامی ایران همچنین با اشاره به موضوع هسته ای گفت: کاهش تعهدات هسته ای که مسئولیت آن بر عهده سازمان انرژی اتمی است، باید همان گونه که دولت اعلام کرده با جدیت کامل و دقیق و جامع ادامه یابد تا به نتیجه مطلوب برسد و قطعاً هم به نتیجه خواهد رسید.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟