آیت الله خامنه ای: طرفداران آمریکا امروز نمی توانند سر خود را بلند کنند

  • انتشار: ۱۴ جوزا ۱۳۹۹
  • سرویس: بین المللتیتر 2
  • شناسه مطلب: 87325

آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه ملت آمریکا امروز احساس خجالت و سرافکندگی از حکومت‌های خود می‌کنند، خاطرنشان کرد: امروز آنهایی که شغلشان حمایت و آراستن کردن آمریکا هست هم دیگر سر خود را نمی‌توانند بلند کنند.

رهبر انقلاب ایران با اشاره به اینکه وضع آشفته آمریکا را مشاهده می کنید و آنچه امروز در شهرها و ایالات آمریکا مشاهده می شود، بروز یک واقعیاتی است که همیشه پنهان می شد افزود: این وضعیت امروز در واقع مانند لجن ته حوض است که امروز عیان شده است. اینکه پولیسی پای خود را بر گردن سیاه پوستی قرار بدهد و فشار بدهد تا او جان بدهد، چیزی نیست که جدیدا به وجود آمده باشد، این طبیعت آمریکایی است و کاری است که با خیلی از کشورها مثل عراق، افغانستان، سوریه و … انجام دادند.

وی افزود: این شعار «بگذارید نفس بکشیم» که امروز مردم آمریکا سر می‌دهند، این حرف دل همه ملت‌هایی است که آمریکا به آنجا ظالمانه وارد شده است. آمریکایی ها به توفیق و لطف الهی با رفتارهای خودشان رسوا شدند.

همچنین رهبر انقلاب ایران مدیریت آمریکا در زمینه مبارزه با کرونا را مورد انتقاد قرار داده و گفت: مدیریت آمریکا در زمینه کرونا آنها را رسوا کرد و ضعف مدیریت شان باعث شده تلفاتشان چندین برابر بیشتر دیگر کشورها باشد.

آیت الله خامنه ای با اشاره به افرادی که دنبال حمایت و آراستن چهره آمریکا هستند اضافه کردند: امروز ملت آمریکا احساس خجلت و سرافکندگی از حکومت های خود می کند و آن کسانی که چه در کشور ما یا بعضی ایرانی هایی که خارج از کشور هستند که شغلشان حمایت و آراستن کردن آمریکا است آنها هم امروز دیگر سر خود را بلند نمی کنند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟