آموزش نصب clubhouse روی اندروید

  • انتشار: ۲۶ ثور ۱۴۰۰
  • سرویس: اطلس پلاس
  • شناسه مطلب: 112660

کلاب هاوس که این روزها مشتاقان زیادی را به خود جلب کرده است و در هر گردهمایی اعم از کوچک و بزرگ حرف از آن به میان می آید، در واقع یه شبکه اجتماعی است که مبنای آن چت صوتی می باشد.

آموزش نصب clubhouse روی اندروید
آموزش نصب clubhouse روی اندروید

شبکه اجتماعی clubhouse

این برنامه در آوریل ۲۰۲۰ توسط شرکت Alpha Exploration عرضه شد و راه اندازی آن توسط پل دیویسون و روهان ست انجام گرفته است.

از زمان عرضه این برنامه قابلیت دسترسی برای اندروید وجود نداشت ولی در حال حاضر امکان استفاده کاربران اندرویدی نیز به این برنامه اضافه شده است.

برای عضویت در این شبکه اجتماعی شما باید دعوت نامه ای از سوی کاربری که قبلا در کلاب هاوس کاربری دارد، داشته باشد.

دعوت نامه ها در ابتدا قابل خرید بودند ولی در حال حاضر ربات های تلگرامی و برخی سایت ها و گروههای دیگر شبکه های اجتماعی این دعوتنامه ها را در اختیارتان قرار می دهد.

در دسامبر ۲۰۲۰ تعداد کاربران این شبکه در حدود ۶۰۰ هزار نفر گزاش شده بود ولی این روزها به مدد حضور افراد تأثیرگذار و محبوبی مانند مارک زاکربرگ و ایلان ماسک و… تعداد کاربران آن به شدت رو به افزایش می باشد.

گفته می شود در حال حاضر کلاب هاوس بیشتر از ۱۰ میلیون کاربر هفتگی دارد.

آموزش نصب کلاب هاوس بر روی پلتفرم اندروید

چند روزی از عرضه ی برنامه clubhose روی پلتفرم اندروید میگذرد و بسیاری از کاربران اندرویدی مایل هستند از این برنامه استفاده کنند.

در این مقاله آموزش نصب و راه اندازی clubhose را داریم. طبق اخبارهایی که از روزهای پیش منتشر شده، برنامه پر طرفدار این روزها یعنی clubhose روی پلتفرم اندروید هم ارائه شده است.

آموزش نصب clubhouse روی اندروید
آموزش نصب clubhouse روی اندروید

قبل از هر کاری باید یک فیلترشکنی که قابلیت اتصال به آی پی آمریکا را داشته باشه نصب کنید.

فیلترشکن free vpn فیلترشکنی هست که ما به شما معرفی می کنیم چرا که هم سرعت خوبی داره و هم لینکش به راحتی قابل دسترسی هست.

بعد از نصب کردن فیلتر شکن و بازکردن برنامه گزینه select a server  را بزنید و آمریکا را انتخاب کنید و مراحل را انجام دهید تا فیلترشکن شما وصل بشه.

نکته: اگر فیلترشکن وصل نشد، یا طول کشید حتما از اینترنت موبایل خود یا وای فایی که به آن متصل هستید مطمئن بشید.

پس از اطمینان از وصل شدن وارد این قسمت بشید و مراحل را یکی یکی انجام دهید.

برای گوشی های انگلیسی زبان:

Setting” apps” google play stor” storage &cach” clear cach

و برای گوشی های فارسی زبان:

تنظیمات، برنامه ها؛ فروشگاه گوگل پلی؛ محل ذخیره؛ پاک کردن حافظه پنهان را بزنید.

پس از اینکه اقدامات فوق را انجام دادید، وارد برنامه گوگل پلی شده و لینک نصب برنامه را بزنید که با گزینه نصب یا  install برنامه روبرو خواهید شد.

روی آن کلیک کرده و زمان بدهید تا برنامه نصب شود.

پس از انجام این مراحل، و بعد از بازکردن برنامه با خوش آمد گویی برنامه روبرو می شوید. در قسمت پائین دو راه برای ورود به این برنامه گذاشته شده است.

در گزینه اول با کلیک روی عبارت get your username  می توانید با شماره تلفن و کدی که از سرور برنامه برای شما فرستاده می شود، وارد کلاب هاوس شوید.

ولی نکته مهم و  اصلی این است که متاسفانه این گزینه در حال حاضر غیر فعال و نشدنی است.

گزینه دیگری که پیش رو دارید، استفاده از دعوتنامه است، دعوت نامه ای از طرف شخصی که از قبل دعوت شده است و شما می توانید از طریق او وارد برنامه شوید و کلاب هاوس را برای خود فعال کنید.

بهتر است بدانید که این دعوت نامه در اصل یک نامه ی رسمی و با مشخصات مثل سایر دعوتنامه های مرسوم نیست بلکه تنها اضافه کردن شماره ی شما به برنامه است.

و هنگامی که شما شماره خود را به برنامه می دهید کدی برای شما پیام میشود و ثبت نام شما تکمیل خواهد شد.