آموزش انتقال استیکر تلگرام به واتساپ

  • انتشار: ۱۲ دلو ۱۳۹۹
  • سرویس: اطلس پلاس
  • شناسه مطلب: 105223

اپلیکیشن واتساپ شاید یکی از معدود برنامه هایی باشد که تا چند وقت پیش از قافله استیکرها عقب مانده بود و کسانی که با برنامه هایی از قبیل تلگرام کار کرده بودند اپ واتساپ خیلی برای شان جذابیت نداشت و تمایلی به استفاده از آن نشان نمی دادند.

آموزش انتقال استیکرهای تلگرام به واتساپ
آموزش انتقال استیکرهای تلگرام به واتساپ

مدت زمانی طول کشید تا این برنامه توانست استیکرهای مخصوص خود را رونمایی کند و تا حدودی کاربر را راضی نگه دارد. اما با این وجود باز هم این استکیرها جذابیت استیکرهای تلگرام را نداشتند و خیلی قابل قبول نبودند.

اما کسانی که نیاز داشتند از این برنامه استفاده کنند، ناچار به تحمل آن شدند تا زمانی که به محیط خشک و بدون هیجان واتساپ عادت کردند.

واتساپ در ابتدای حضورش فقط ۷ بسته استیکر از پیش نصب شده داشت. اما حالا واتساپ این قابلیت را به شما داده است تا بتوانید استیکرهای شخصی برای خود ایجاد کنید، مثلاً واتساپی ها خواستند عقب نمانند و خودی نشان دهند.

علاوه بر این موارد شما می توانید برچسب های تان را سفارشی کنید. حتی می توانید برچسب های برخی از برنامه ها مانند تلگرام  را بعنوان استیکر واتساپ استفاده کنید.

خودمانیم، واتساپ هر کاری هم بکند باز هم برای کابران جذابیت تلگرام را ندارد!!

همان طور که گفته شد اپلیکشن ‌های دیگر از جمله تلگرام، هایک و وایبر و… قابلیت ارسال استیکرهای مختلف را از همان سال‌ های اولیه داشتند.

مسلما واتساپ با اضافه کردن قابلیت ارسال استیکر در برنامه خود، در حقیقت یک رقابت سخت را شروع کرده است.

 در این نوشته ما به شما خواهیم گفت که چگونه استیکر های اپلیکیشن محبوب تلگرام را به نسخه اندرویدی واتساپ خود انتقال دهید و به راحتی از آن‌ها در این اپلیکیشن نه چندان محبوب استفاده کنید.

آموزش انتقال استیکرهای تلگرام به واتساپ
آموزش انتقال استیکرهای تلگرام به واتساپ

برای استفاده از آنها در اول کار لازم است که استیکر های موردنظر خودتان را در برنامه ی  تلگرام دانلود کنید و سپس آن‌ها را به قسمت استیکر واتساپ منتقل کنید.

در این نوشته سعی شده است جزییات انجام مراحل انتقال استیکر های تلگرام به استیکر واتساپ را به علاقه مندان آموزش دهیم.

شاید خیلی ها با این مورد آشنایی نداتند و نمی دانستند که میتوانند از استیکرهای تلگرام در واتساپ استفاده کنند، با انتقال استیکر تلگرام به واتساپ خیلی راحت همان پک های استیکری را در واتساپ خود خواهید داشت و می توانید به آسانی برای دوستان خود ارسال کنید.

این انتقال استیکر کار بسیار راحتی است فقط کمی دقت نیاز دارد تا بتوانید به راحتی آن را انجام دهید، که خوشبختانه یا متاسفانه این روزها تنها جایی که به شدت دقت ها بالا است، فضای مجازی و اپ های تلفن همراه است!!!

یکی از محبوب ترین و جذاب ترین امکانات اپ های همراه پیام رسان های مختلف استیکر است که هم برنامه تلگرام و هم واتساپ از آن پشتیبانی می کند.

در برنامه تلگرام که از نظر گرافیکی و امکانات بسیار بهتر از رقیب خود است، همان طور که گفته شد این قابلیت چند سالی هست که وجود دارد ولی در واتساپ زمان زیادی نمی گذرد که این امکان بوجود آمده است.

تفاوت ایجاد استیکر در این دو پیام رسان عمومی  این است که این کار در برنامه تلگرام با استفاده از یک بات ایجاد می شود ولی در واتساپ شما بایستی یک اپ به صورت جداگانه دانلود کنید و این کار را از طریق اپ جدید انجام دهید. ( از درد سرهای واتساپ است دیگر)!!!

روش انتقال استیکر تلگرام به واتساپ

حالا برای این که بدانید چگونه استیکر تلگرام را به واتساپ ارسال کنید در ابتدای کار وارد تلگرام شوید و لینک استیکر مورد نظر خود را در آن کپی کنید.

آموزش انتقال استیکرهای تلگرام به واتساپ
آموزش انتقال استیکرهای تلگرام به واتساپ

شما برای انجام این کار باید به بخش تنظیمات یا همان (settings) بروید و Chat Settings را  از میان گزینه ها انتخاب کنید و کمی پایین بیایید و بر روی گزینه Stickers and Masks کلیک کنید.

در این قسمت شما لیستی از استیکرهایی که در برنامه از آن استفاده می کنید را می بینید، در این حالت بر روی سه نقطه کنار استیکر مورد نظرتان کلیک کنید و گزینه Copy Link را انتخاب کنید.

حالا که لینک پک موردنظر خودتان را کپی کردید به بات ” استیکر دانلود بات”  (stickerdownloadbot) بروید و بات را شروع کنید، گزینه استارت را بزنید و در قسمتی که برای نوشتن متن وجود دارد لینک را Paste یا همان جایگذاری کنید و ارسال نمایید.

 پس از کمی صبر بات، در سه فایل zip و به سه فرمت به شما فایل میدهد که شما باید آن یکی را که اولش png یا wepb نوشته را دانلود کنید.

حالا یکی از فایل ها را دانلود کنید و بعد از دانلود روی ان کلیک کنید و توسط برنامه وینرر  Zip آن را باز کنید و همه ی عکسها را از آن خارج کنید و در در یک پوشه از گوشی تان که مطلب مهمی ندارید ذخیره کنید.

توجه کنید که اگر نمی خواهید آن استیکرهایی را که دانلود و استخراج می کنید در تلگرامتان باشد با پاک کردن تاریخچه استیکر می توانید آن را حذف کنید.

در این مرحله شما باید برنامه (personal sticker for whatsapp) را دانلود کنید و آن را نصب نمایید. بعد از نصب برنامه وارد آن شوید، شما باید در این قسمت عکس ها را مشاهده کنید.

اگر وارد صفحه شدید و عکس های مورد نظرتان آنجا نبود رویSEARCH FOR STICKERS  و علامت + پایین صفحه کلیک کنید تا پک مورد نظر شما به نمایش در بیاید.

در بخش اول اول یک نام برای پکی که مد نظرتان است و قرار است به واتساپ اضافه شود انتخاب کنید.

بعد از این کار شما می توانید ۳۰ عکس را انتخاب کنید. برای انتخاب کافی است روی تک تک آنها کلیک کنید و سپس تیک بالایی را بزنید و منتظر باشید.

در این قسمت از شما سؤال می شود که آیا تمایل دارید پک فلان را به واتساپ اضافه کنید؟ که در این قسمت شما باید   ADD را بزنید.

حالا وارد برنامه شده و به یک گفتگو بروید و می بینید که پک استیکر اماده شده است و میتوانید آن برای دوستان تان بفرستید. به همین راحتی انتقال استیکر تلگرام به واتساپ امکان پذیر است و شما میتوانید پک های بیشتری هم ایجاد کنید.