آمار نهایی قربانیان حادثه فرو ریختن ساختمان در فلوریدا اعلام شد

  • انتشار: ۵ اسد ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 117429

به نقل از رویترز، مقامات آمریکایی اعلام کردند پس از گذشت حدود یک ماه از حادثه فرو ریختن ساختمان مسکونی ۱۲ طبقه در شهر میامی ایالت فلوریدا آن‌ها توانستند تنها ۹۸ جسد متعلق به ساکنان ساختمان را از زیر آوار‌ها بیرون بکشند.

مسئولان امداد و نجات ایالت فلوریدا در بیانیه‌ای اعلام کردند: در نهایت برای پاکسازی محل حادثه آوار‌های ساختمان به محلی دیگر در میامی منتقل شد و پس از جستجو‌های نهایی که طی چند روز گذشته صورت گرفت آمار نهایی ۹۸ جسد اعلام می‌شود.

آلن کامینسکی، رییس آتش نشانی فلوریدا در این باره گفت: پس از بررسی‌های نهایی هیچ مدرکی دال بر احتمال زنده بودن فردی در زیر آوار‌ها پیدا نشد، برای همین مسئولان پایان عملیات جستجو را اعلام کردند.

وی ادامه داد: نیرو‌های امدادی هفته‌ها تلاش کردند علی رغم خطرات بالقوه‌ای که هنوز در آوار‌های این ساختمان وجود داشت و نیز شرایط ناگوار آب و هوایی تمام اجساد را از زیر آوار‌ها بیرون بکشند، ولی در نهایت تنها موفق شدند شماری از آن‌ها را خارج کرده و تحویل خانواده هایشان بدهند.

۳۳ روز از حادثه ریزش ساختمان ۱۲ طبقه مسکونی در ساحل میانی در فلوریدا می‌گذرد. طبق گفته مقامات آمریکایی نزدیک به ۱۷۰ نفر در روز حادثه در این ساختمان حضور داشتند. پس از هفته‌ها جستجو در بقایا و آوار‌های این ساختمان در نهایت نیرو‌های امداد و نجات آمریکا اعلام کردند از این تعداد تنها ۹۸ جسد را توانسته اند از زیر آوار‌ها خارج و تحویل خانواده هایشان دهند.

آن‌ها همچنین در چند روز گذشته اعلام کردند از آنجایی که نشانه‌ای از زنده ماندن فردی از ساکنان در زیر بقایای ساختمان فرو ریخته دیده نمی‌شود به عملیات جستجو پایان می‌دهند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟