آمادگی سنگاپور برای همکاری در بخش مسکن و شهرسازی افغانستان

  • انتشار: ۱۹ حمل ۱۳۹۶
  • سرویس: اقتصادتیتر 2
  • شناسه مطلب: 20547

مقامات در ارگ ریاست جمهوری می گویند؛ در دیدار اشرف غنی رئیس جمهور از سنگاپور، مقام های سنگاپوری آمادگی خود را برای ارتقای ظرفیت های افغانستان در بخش شهرسازی و مسکن اعلام کرده است.

رييس دفتر هيات مديره مسکن و انکشاف سنگاپور در ديدار با محمداشرف غنى رييس جمهورکشورگفت که آماده‌است تا در راستای ارتقای ظرفيت های کارمندان بخش مسکن و شهرسازی افغانستان همکاری کند.

در خبرنامه ای که از سوی دفتر مطبوعاتی رياست جمهورى به نشر رسيده گفته شده است که اشرف غنی رييس جمهور کشور روز گذشته (جمعه) با يپ چين بينگ رييس دفتر هيات مديرۀ مسکن و انکشاف جمهوری سنگاپور در دفترکاری‌اش ملاقات کرد.

خبرنامه افزوده است که ابتدا رييس دفتر هيات مديرۀ مسکن و انکشاف سنگاپور، به رييس جمهورغنی و هيات همراه خوش آمديد گفته و بستۀ معلوماتی را درخصوص مسکن و انکشاف به رييس جمهورکشور به نمايش گذاشت.

چين بينگ، پيرامون ساختمان‌های کوچک، متوسط و کلان که به قيمت مناسب و با کيفيت عالی در سنگاپور اعمار گرديده‌است معلومات داده گفت دفتر هيات  مديرۀ مسکن و انکشاف سنگاپور آماده‌است که در راستای ارتقای ظرفيت های کارمندان بخش مسکن و شهرسازی افغانستان همکاری کند.

پس از ارائه بستۀ معلوماتی و طرح پرسش‌ و پاسخ‌، رييس‌جمهورغنی از رييس دفتر هيات مديره مسکن و انکشاف سنگاپور به ‌خاطر ابراز آمادگی و همکاری جهت آموزش کارکنان بخش مسکن و شهرسازی افغانستان، تشکری کرد.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟