آمادگی ارتش سوریه برای آزادسازی مناطق غربی حلب

  • انتشار: ۶ جدی ۱۳۹۵
  • سرویس: بین المللتیتر 2
  • شناسه مطلب: 16487

گزارش ها از حلب می رساند که ارتش سوریه برای آغاز عملیات نظامی در مناطق غربی حلب با هدف پاکسازی این مناطق از لوث تروریست‌ها در حال آمادگی است.

یک منبع میدانی گفت نیروهای ارتش سوریه برای آغاز عملیات نظامی در مناطق غربی حلب به سمت منطقه «الراشدین، ضهره عبدربه و خان العسل» آماده می‌شوند. گروه‌های تروریستی هم از استقرار شمار زیادی از نیروهای ارتش و همپیمانانشان در مناطق جنوبی و غربی حلب با هدف آماد‌ه‌سازی برای عملیات نظامی قریب‌الوقوع در این مناطق سخن گفته‌اند.

این منبع تاکید کرد ارتش سوریه چندین روز به تروریست‌های جبهه‌ النصره و گروه‌های همپیمان آنها مهلت داد تا منطقه الراشدین 4 را تخلیه کنند، در غیر این صورت، با آنها تا زمانی که به هلاکت برسند، جنگ خواهد کرد، ارتش عملیات نظامی را برای بازپس‌گیری  تمام این منطقه آغاز خواهد کرد.

از حلب هم خبر می‌رسد که نیروهای ارتش به عملیات جست‌وجوی محله‌های شرقی حلب که آخرین گروه‌ تروریست‌های تکفیری از آن اخراج شدند، ادامه می‌دهند به طوری که اخیرا یک گوردسته جمعی در محله الکلاسه شامل اجساد 23 غیرنظامی به دست آمد که تروریست‌ها پیش از اخراج خود، همه آنها را اعدام کردند.

ارتش سوریه همچنین یک موتر بمب‌گذاری شده با بیش از دو تن مواد منفجره و یک زره‌پوش را در جریان عملیات بازرسی و جست‌وجوی محله السکری در شرق حلب کشف کردند.

منبع میدانی در حلب به می گوید تروریست‌های تکفیری پیش از اخراج از محله‌های شرقی به بمب‌گذاری مقرهای خود در محله‌های السکری، الانصاری و المشهد و بمب‌گذاری موترها غیرنظامیان و منازل آنها دست زدند.

خبر دیگر این‌که گروه تروریستی داعش، کوه عقیل و شفاخانه  الباب در اطراف شهر الباب در حومه شمال شرقی حلب را از گروه‌های تروریستی مورد حمایت ترکیه موسوم به سپرفرات پس گرفت.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟