آلمان در صدر کشورهای اخراج کننده، پناهجویان در اتحادیه اروپا

  • انتشار: ۵ قوس ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیبین الملل
  • شناسه مطلب: 33711

یک روزنامه آلمانی با استناد به پاسخ دولت آلمان به درخواست حزب چپ این کشور نوشت که آلمان در زمینه اخراج پناهندگان در صدر کشورهای اتحادیه اروپا قرار دارد.

کشور آلمان در زمینه اخراج پناهندگان در اتحادیه اروپا رتبه نخست را دارد و در صدر جدول قرار می گیرد.

بر اساس گزارش این روزنامه آلمانی در 9 ماه ابتدایی سال جاری میلادی شمار پناهندگان رد شده که از آلمان اخراج شده اند بالاتر از شمار آن هایی بود که در نهایت از آن ها درخواست شد داوطلبانه این کشور را ترک کنند.

بر این اساس از جنوری تا سپتامبر حدود 39 هزار پناهنده که با درخواست پناهندگی آن ها مخالفت شده بود این کشور را ترک کردند و اخراج شدند در حالی که در همین دوره زمانی تنها حدود 35 هزار تصمیم گیری برای خروج پناهندگان از نظر قانونی معتبر بود.

این روزنامه آلمانی این گزارش را با استناد به پاسخ دولت آلمان به درخواست حزب چپ این کشور منتشر کرده است. بر اساس این گزارش کشور آلمان در زمینه اخراج پناهندگان در صدر لیست اتحادیه اروپا قرار دارد.

“توماس دمایزیر”، وزیر داخله آلمان نیز چندی پیش  در گفتوگو با پایگاه خبری RND آلمان خواستار اخراج سریعتر پناهندگانی شد که با درخواست پناهندگی آن ها مخالفت شده و در این باره گفت که ما می خواهیم همه پناهجویان تازه وارد در آینده در مراکز تصمیم گیری بمانند و تازه زمانی که حق پناهندگی آن ها مثبت ارزیابی شد در ایالات و بخش ها تقسیم شوند. همه آن هایی که با درخواست پناهندگی آن ها مخالفت شده باید از همانجا اخراج شوند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟