آقای خاص دیگر مشکلی با رفتن به فرانسه ندارد؛ شیوخ قطری آیا توخل را قربانی مورینیو می کنند؟

  • انتشار: ۱۴ ثور ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 60065

سرمربی پرتغالی آماده است راهی پاری سن ژرمن شود اما مشخص نیست که آیا این تیم فرانسوی حاضر خواهد بود که توخل را در این راه قربانی کند. هیئت مدیره پاری سن ژرمن، فعلا به توخل اعتماد دارد.

مورینیو نسبت به رفتن به لیگ فرانسه، تغییر نظر داده است.

سرمربی سابق منچستریونایتد، حالا خودش را در وضعیتی می بیند که بتواند هدایت پاری سن ژرمن را برعهده بگیرد اما این تیم در حال حاضر مربی دارد!

به گزارش پاریس یونایتد، با وجود رد کردن پیشنهادات قبلی ناصر الخلیفی، حالا ژوزه مورینیو باور دارد که زمانِ مهاجرت به فرانسه فرا رسیده است.

مورینیو معتقد است که می تواند تیم فرانسوی را در لیگ قهرمانان اروپا به مراحل پایانی برساند(چیزی که در آن ناکام بوده اند) و در صورت ارائه پیشنهاد نهایی، مشکلی با رفتن به پاریس ندارد.

هیئت مدیره پاری سن ژرمن فکر می کنند که مورینیو در نهایت روزی هدایت تیم را برعهده می گیرد اما در حال حاضر به توماس توخل اعتماد کامل دارند.

برخلاف نظر بسیاری از مدیران تیم، آنترو هنریکه، نهایت تلاش خود را خواهد کرد که ژوزه مورینیو را به پاریس بیاورد.

سرمربی پرتغالی چند هفته اخیر را در دوحه قطر سپری کرده و به عنوان کارشناس شبکه بین اسپورت یا مشاور امیر قطر، مشغول به فعالیت بوده است.

البته مورینیو تنها منتظر پاریسی ها نیست و از طریق نماینده خود، به طور مکرر با چند باشگاه در حال مذاکره است. 

به نوشته طرفداری،آ اس رم، آخرین تیمی است که امیدوار است در صورت رسیدن به لیگ قهرمانان، مورینیو را راضی کند به پایتخت ایتالیا بیاید.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟