آغاز مذاکرات نیمار برای پیوستن به لیگ عربستان

  • انتشار: ۲۰ جوزا ۱۴۰۲
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 141975

نمایندگان نیمار مذاکراتی را در مورد انتقال وی به عربستان انجام داده اند.

این بازیکن ۳۱ ساله دو سال از قراردادش با پاری سن ژرمن باقی مانده است و این امکان را دارند که ۱۲ ماه دیگر قرارداد او را تمدید کنند. اما این بازیکن محبوب برزیلی مورد اعتراض بخشی از هواداران PSG قرار گرفته است که از عملکرد او در زمین ناراضی هستند .

مالکان نیوکاسل، در حال بررسی امکان بردن نیمار به تاین‌ساید هستند – اولین خرید پرفروش بالقوه در شمال شرق در حالی که آنها بر اساس موفقیت در راهیابی به لیگ قهرمانان فصل آینده هستند – و اعتقاد بر این است که او ترجیح می دهد در صورت ترک پاری سن ژرمن در اروپا بماند.

با این حال مذاکراتی با نمایندگان نیمار توسط هیئتی به نمایندگی از لیگ حرفه ای عربستان انجام شده است.

کریم بنزما روز سه شنبه با قراردادی سه ساله از رئال مادرید به الاتحاد پیوست، در حالی که به انگولو کانته و تعدادی دیگر از بازیکنان نیز مبالغ هنگفتی پیشنهاد می شود تا راه کریستیانو رونالدو را دنبال کنند که به النصر پیوست.

گفته می شود نیمار به بارسلونا پیشنهاد شده است، پس از انتقال لیونل مسی به اینتر میامی، بارسا فرصت جذب مجدد لیونل مسی را از دست داد – اما سرمربی ژاوی هرگونه تمایل به جذب مجدد نیمار را رد کرده و گفته است “تعجب کردم… او در برنامه ما نیست. من نیمار را به عنوان یک دوست خیلی دوست دارم، اما ما اولویت های متفاوتی داریم.»

نیمار پیش از این بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ چهار فصل پر جام را در نیوکمپ سپری کرد و در سال ۲۰۱۵ موفق به کسب سه گانه مشهور شد و سپس رکورد نقل و انتقالات را با ۲۲۲ میلیون یورو به پاری سن ژرمن را ثبت کرد. نیمار علیرغم بازی در کنار مسی و کیلیان امباپه در دو فصل گذشته، نتوانسته به PSG کمک کند تا اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان را کسب کند.

منچستریونایتد و چلسی نیز در جریان وضعیت نیمار قرار دارند، پاری سن ژرمن حاضر است در صورت دریافت پیشنهادی ۷۵ میلیون پوندی، تابستان امسال نیمار را بفروشد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟