آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از اول ماه جدی

  • انتشار: ۲۵ قوس ۱۳۹۷
  • سرویس: انتخاباتتیتر 2
  • شناسه مطلب: 51071

«عبدالعزیز ابراهیمی»، معاون سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات می گوید: ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از اول ماه جدی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ وی اظهار داشت که لیست رای دهندگان بر مبنای لیست انتخابات پارلمانی نخواهد بود و روند ثبت نام رای دهندگان بار دیگر برای انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

معاون سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات تاکید کرد که این نهاد طرح عملیاتی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را به تصویب رسانده و همه امور انتخاباتی، از جمله زمان بندی ثبت نام کاندیدها، رقابت های انتخاباتی، اعلام مراکز رای دهی و نتایج انتخابات در آن مد نظر گرفته شده است.

ابراهیمی تاکید کرد که انتخابات ریاست جمهوری تفاوت هایی با انتخابات پارلمانی خواهد داشت و اصلاحاتی در تهیه فهرست رای دهندگان و استفاده از بایومتریک به منظور شفافیت بیشتر در انتخابات لحاظ خواهد شد.

 گفتنی است که انتخابات ریاست جمهوری قرار است در 31 حمل سال آینده برگزار شود. حدود دو ماه پیش نیز در 28 میزان  انتخابات پارلمانی برگزار شده بود که با انتقادات فراوانی از سوی مردم و چهره های سیاسی همراه گردید.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟