آرسنال با شکست چلسی صدرنشین لیگ جزیره شد

  • انتشار: ۱۳ ثور ۱۴۰۲
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 136996

تیم فوتبال آرسنال پس از پیروزی در هفته ۳۴‌ام لیگ برتر فوتبال انگلستان با نتیجه ۳-۱ از سد چلسی گذشت و به صدر جدول لیگ برتر فوتبال انگلستان برگشت.

تیم فوتبال آرسنال در هفته ۳۴ام لیگ برتر انگلستان سه‌شنبه‌شب، ۱۲ ثور، میزبان چلسی بود و با نتیجه ۳-۱ به صدر جدول رده‌بندی بازگشت.

دیدار این دو تیم شب گذشته، با میزبانی آسنالی‌ها در ورزشگاه امارات برگزار شد.

کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان چلسی طی ۱۵ دقیقه روی دو سیو فرصت گلزنی را از گابریل ژسوس و گرانیت ژاکا گرفت، اما دقیقه ۱۸ مغلوب مارتین اودگارد شد.

چلسی روی ضربه بن چیلول در دقیقه ۲۵ فرصت خوبی داشت تا گل خورده را جبران کند؛ اما ضربه چیلول پس از عبور از بوکایو ساکا توسط آرون رمزدیل سیو شد.

اودگارد در دقیقه ۳۱ باز هم روی پاس ژاکا موفق به گلزنی شد. چند پاس کوتاه در موقعیتی که گل اول به ثمر رسیده بود بین گابریل ژسوس و ژاکا رد و بدل شد و سپس ارسال او با ضربه پای چپ مهاجم ناروژی به گل تبدیل شد.

چلسی که با این دو گل در خط دفاعی آشفته به نظر می‌رسید سه دقیقه پس از دبل اودگارد این بار روی فرصت‌طلبی ژسوس در شلوغی محوطه جریمه گل دریافت کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

بین دقایق ۵۲ تا ۵۶ کپا ۳ موقعیت گلزنی را به ترتیب از ژاکا، ژسوس، اودگارد سیو کرد و دقیقه ۵۷ هم چیلول یک بار دیگر با عبور از ساکا خطرساز شد اما رمزدیل مانع از گلزنی او شد.

آرسنال با این پیروزی ۷۸ امتیازی شد و با دو امتیاز و دو بازی بیشتر بالاتر از منچسترسیتی رده دومی ایستاد. چلسی ۳۹ امتیازی نیز همچنان در رده دوازدهم حضور دارد.

شاگردان پپ گواردیولا امشب، قرار است در یک بازی خارج از خانه مهمان وستهام باشند و آن بازی سرنوشت صدرنشین این فصل لیگ برتر فوتبال انگلستان را تعیین خواهد کرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟