آخرین اخبار از کرونا/ سیر نزولی تلفات در چین ادامه دارد

  • انتشار: ۱۱ حوت ۱۳۹۸
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 79366

همزمان با تداوم روند نزولی تعداد قربانیان کرونا در چین، حداقل چهار کشور جدید به این ویروس آلوده شدند.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، تا صبح امروز (به وقت محلی) ۵۷۵ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در چین ثبت شده و با این حساب تعداد کل مبتلایان به این ویروس در چین به ۷۹۸۲۶ نفر رسید.

همچنین در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۳۵ نفر از مبتلایان به این ویروس در چین، جان خود را از دست دادند که بدین ترتیب تعداد کل قربانیان در این کشور نیز به ۲۸۷۰ نفر افزایش یافت.

در حالی که تا کنون بیش از ۵۰ کشور و منطقه جهان به این ویروس آلوده شدند، کشورهای ایرلند، اکوادور، لوکزامبورگ و قطر هم طی بیست‌وچهار ساعت گذشته اولین مورد از ابتلا به کرونا را گزارش کردند.

بدین ترتیب ۶۴ کشور و منطقه در جهان، هم‌اکنون با این ویروس درگیر هستند.

بر اساس آمار زنده قرار گرفته روی سایت «ورلداُمتر» وابسته به سازمان بهداشت جهانی، ویروس جدید کرونا تا کنون ۸۶۹۹۱ نفر را در سراسر جهان مبتلا کرده و ۲۹۷۸ نفر را نیز به کام مرگ کشانده است.

همچنین طبق آمار این سایت، طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۴۳ مورد ابتلای جدید در فرانسه، ۲۵ مورد در اسپانیا، ۱۰ مبتلای جدید در سوئیس، ۸ مورد در نروژ و ژاپن، ۵ مورد در کانادا، هلند، آلمان، عراق و تایوان، ۴ مورد در سنگاپور، ۳ مورد در انگلیس، اتریش، بحرین و لبنان، ۲ مورد در امارات عربی متحده و پاکستان، ۱ مورد در مکزیک، کرواسی، گرجستان، سوئد، نروژ، دانمارک، برزیل و تایلند ثبت شده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟