آخرین آمار جهانی کرونا+ جدول

  • انتشار: ۷ حمل ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 81921

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون بیش از ۴۷۱هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند؛ آمریکا با افزایش ۱۳هزار و ۶۰۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته رکورددار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  پویا؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer”، تا این لحظه ۴۷۱ هزار و ۵۷۶ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۲۱ هزار و ۲۹۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع کل مبتلایان تاکنون تعداد ۱۱۴ هزار و ۶۹۴ مبتلا در جهان بهبود یافته و توانسته‌اند این ویروس را شکست بدهند.

کشور چین به‌عنوان مبدأ شیوع این ویروس با ۸۱ هزار و ۲۸۵ مبتلا در رده نخست جهان قرار دارد؛ بعد از آن کشورهای ایتالیا، آمریکا، اسپانیا و آلمان به‌ترتیب در رده‌های دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

نکته قابل توجه در این آمار، رکوردزنی آمریکا در افزایش تعداد مبتلایان روزانه است؛ این کشور با افزایش ۱۳ هزار و ۶۰۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته به مجموع ۶۸ هزار و ۴۷۲ مبتلا رسیده است؛ همچنین تعداد کشته‌های این کشور به یک‌هزار و ۳۲ نفر رسیده است.

بعد از کشور آمریکا، اسپانیا بیشترین تعداد افزایش روزانه را داشته است؛ این کشور با افزایش ۷ هزار و ۴۵۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع ۴۹ هزار و ۵۱۵ مبتلا دارد؛ همچنین از لحاظ کشته‌شدگان بعد از ایتالیا در رده دوم قرار دارد؛ ۳ هزار و ۶۷۴ نفر در این کشور جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا با ۷ هزار و ۵۰۳ کشته، بیشترین آمار قربانیان کرونا را در جهان دارد.

ویروس کرونا , قاره آمریکا , کشور اسپانیا , کشور چین ,

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟